22 Eylül 2010 Çarşamba

Yemekteyiz 3. Gün

Eveet bugün Aydın Bey'in evindeydik.Karamanın koyunu çıktı bugün oyunu ;) Bizi uğurladıktan sonra ağlaması da samimi değildi belirtim :) Neyse çok fazla bişey söylemiycem çünkü izleyenler zaten görmüştür.Ne yemekleri becerebildi,ne masasını doğru düzgün hazırlayabildi ne de servisini beceremedi.Çok konuştu,boş konuştu ve bugün resmen duvara tosladı.Arkamdan söylemediğini bırakmamış bunu dün görmüş oldum ama ben yine insanlık yapıp haline üzüldüğüm için ve bizi en azından güleryüzlü ağırladığı için 5 puan verdim.Zaten bi kaçının Aydın Bey'in düşürülen taban puanından dolayı sevinip az puan vericeğini biliyodum ama bi tekmede ben atmayım dedim ve hakettiğinin üzerinde puan verdim.Pişmanmıyım asla en azından vicdanım rahat ;)

6 değerli yorum:

NahaPerfectDay dedi ki...

Hayatımmm seni çok beğenerek izliyorum bugünde çok güzeldin^^ Ayrıca senin gününde yemeklerin, sofra düzenin, kombinin süperdi bayıldım bayıldım!!
Sürahinde çok tatlı nerden aldın bende alıyım(: Annemde çok beğendi seni ihihih(:(:

Adsız dedi ki...

blogunu takip ediyorum ve çok beğeniyorum okulda olduğum için seyredemiyorum programı seyredebileceğim bi site bilen var mı?
aydan

Zeynep dedi ki...

nahaperfectday ne güzel sözler bunlar ne güzel şeyler söylemişsin çok teşekkür ederim canım güzel düşüncelerin içn :) anneninde ellerinden öpüyorum :)

aydan çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) henüz videoların eklendiği bi site bulamadım malesef bulursam paylaşıcam :)

Bulutmavisi dedi ki...

Pasaklı adam ya ne sinir oldum ona bugün :D Maydonozlu masasına zaten diyecek yok :D

BAHAR dedi ki...

aydın gerçekten çok iki yüzlü bir insan o ses kayıt cihazını kendisi için kullanmalıydı :)
yine de sen çizgini bozmadın tebrikler canım
Bahar

Zeynep dedi ki...

gökçe ölürmüsün öldürürmüsün bu adamı :D

bahacım çok teşekkür ederim güzel yorumun içni valla bozmamaya gayret ettim :)