21 Eylül 2010 Salı

Yemekteyiz 2.Gün

Öncelikle beni tanıyan insanların bugünkü sakinliğim karşısında şaşırdıklarına eminim.Fakat hem evimde misafir olmaları hemde bu yarışmayı bi çok insanın izliycek olması nedeniyle fazla sesimi çıkarmadım.

Kabus gibi geçen 3 saatin sonunda menümün ağır olmasına rağmen ( bunu sadece ben düşünmüyorum tabi) son dakikada yetiştirebildim evet en azından ben menümü,masamı ve kendimi eksiksiz hazırlayabildim,bunu yapamayanlarda oldu fakat ben insanlık yapıp acıdığım için kendilerine sert tepkiler vermedim neyse ilerleyen günlerde görücez zaten.

Umuyorum bu yazdıklarımı okuyabilir diğer yarışmacı arkadaşlar! Öncelikle Aydın Bey masada beğendiğini söylediği çoğu şeyi tek başına kalınca mı beğenmediği aklına geldi bilmiyorum ama hep aksini söyledi.Be allahın kırosu krep sadece kahvaltılarda yenmez bugün hangi kalburüstü restoranta gitsen (lüks olmasada olur çoğu yerde var)biftekli veya tavuklu krep sarma menülerinde yer alır bilmiyosan öğren.Artıı yarın seninde yaptığın tatlıyı görücez ;) Birde yediklerine niyeyse çok takılıyo kilo yapan şeyler olmaması için sanki fidan gibi!Merak etme sen aç kalsanda o kilolarla 1 sene yaşarsın ölmessin. Puan verirkende yaşanan tüm olumsuzluklar dedi ya pes diyorum kendisine.Sonuç olarak kendini masada ve kamera arkasında bizlere iyi gibi gösterip kamera ile tek başına kalınca aslında bi canavar olduğunu kanıtlamış oldu.Söylenecek çok şey varda susuyorum..Ha bide aydın efendi sen bu kafayla gidersen daha çoooook sürgün yersin ;) Keşke bu yüzünü yarışırken görebilseydimde sana hakettiğin gibi davransaydım ama işte ben insanın sana acıdım ki bunu zaten yarın sende görüceksin..



Sedat Bey'i ben aslında sevdim ama puan verirken sadece böreği beğendim dedi ki oda çok tuhaf kimsenin beğenmediği şeyi beğenmiş e hani masada yerken bi çok şeyi beğenmiştin cık cık puan kaygın olduğunu bu kadar belli etmeseydin keşke.Açıkcası Sedat beyden beklemediğim bi hareketti Aydın bey gibi davranması.Babetlerime takmış kafayı sizden rica ediyorum lütfen bizi nasıl neyle karşıladığına daha dikkatli olun olur mu? E gereksiz yorum yaparsan allah karşına böyle çıkardı aynı şey senin içinde geçerli aydın efendi!

Sebahat Hanım'a gelicek olursak kendisi zaten söyledi politik olucam diye o yüzden bişey söyliyemiyorum sadece dün kendi yaptıklarınıda gördük yaşına ve hayat tecrübesine bakarak, benim bugün yaptıklarımıda ;) Gereksiz kulp bulmaya çalıştı bi çok şeyime olsun izleyenler de bunun fakında zaten.

Eda Hanım içlerinde en dürüst olanı diyebilirim.Evet masada sessiz kalmış olabilir ama en azından beğendim dediği şeyleri arkada kötülememiş ;)

Bugün söylediğim gibi benim bu yarışmaya katılma amacım tamem değişiklik olsun eğlenim diye,hiç bir şekilde puan kaygım yoktu ve insanlara acıdığım için üzerlerine bile fazla gitmedim.Yemeklerime gelicek olursak gerçekten yaparken çok zorlandım normal şartlarda günlük olarak yaptığım yemekler bunlar yani aydın beyin abarttığı gibi değil hayat standatlarımız farklı olabilir ben günlük olarak bunu tercih edebilirim kendisi daha basit şeyleri tercih ediyo olabilir yani beni tanımadan menümün değişiklik olsun diye abarttığımı düşünmeside çok saçmaydı. Neyse dediğim gibi her zaman yaptığım yemekler ve herkes tarafından sevilen yemekler sadece böreğimi gerçekten çok tuzsuz olduğu için bende beğenmedim.Neyse efendim önemli olan insanlık diyorum ben..Uzun bi yazı oldu ama ben gerçekten 5 gün boyunca bu insanları böyle tanımamıştım ya ben iyi niyetliydim ya da oynuyanlar iyi oyuncu.Yinede yapılan haksız eleştirilere rağmen sedat bey ve eda hanım içlerinde bana göre hala en iyi olanları ;)


EDİT:Bu arada keşke arkamdan yapmış oldukları eleştirileri yüzüme karşı yapmış olsalardıda bende tüm bu yazdıklarımı onların yüzlerine karşı söyleyebilseydim!

24 değerli yorum:

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

canım sen de yemeklerinin görüntüsü de çok güzeldi.Tadı da öyledir eminim ki...Kimi babete,kimi tuza,kime çuku çuku sosuna takar. :)Sen aseletinle en güzel cevabı verdin zaten.

Adsız dedi ki...

Bence çok daha hanımefendi duruyodunuz tv.de Allahın kırosu vb. laflar size hiç yakışmıyor....
Gerçekçi olmak gerekirse başarılıydınız tebrikler...

Tuğba dedi ki...

Yemin ediyorum böreğin çok güzeldi ki ben tuzlu sevmeme rağmen .. Sen fazlasıyla yaptın bilemeyip hakkını yiyenler utansın birtanem .. Ben daha izleyemedim bileee :(( neyse bakalım güzel bir maceraydi senin icin eğlendin gerisini boşver ;)

Kamile dedi ki...

Canim ben izliyemedim hepsini alisveristeydim.Krep anini gordum .Aydin a gordugum an gicik olmustum zaten .Ayrica kiyafetin guzel degildi,ya

Kamile dedi ki...

Canim ben izliyemedim hepsini alisveristeydim.Krep anini gordum .Aydin a gordugum an gicik olmustum zaten .Ayrica kiyafetin guzel degildi,ya

Zeynep dedi ki...

prenses tapşin benim için en büyük ödül sizlerden böyle güzel yorumlar duymak gerçekten çok çok teşekkür ederim :)

adsız öncelikle çok teşekkür ederim :) çok haklısınız ama cidden bu adam benim çok sinirlerimi bozdu kendime hakim olamayorum bu konuda :(

ahh ablacım ahh söyliycek çok şey varda kafamı taşlara vuruyorum keşke bu kadar iyi niyetli olmasaymışım :)

Asli :) dedi ki...

Ay aman Allah'ım!
O kadar tatlısın ki, o kadar şeker görünüyordun ki hepsi solda sıfır kaldı bence,yemeklerin de çok güzel görünüyordu. Hatta tatlıyı canım çekti de anneme yaptırdım. :) O Allah'ın kırosu ne anlar yemekten diyip geçiyorum :P

Sochic dedi ki...

canım 2 gündür sen varsın diye izliyorum malum:) harika görünüyodun pozitifliğini,içinin güzelliğini gayet yansıttın. anlayana tabi:) ama o aydın mıdır nedir gerçekten boş bir insan neyini göstermeye çıkmış oraya anlamadım cok şey bildiğini sanıp hiç bi halt bilmeyenlerden anladığım kadaryla. dünkü sebahat hanıma da baya güldüm yanık yanık yemekleri cıkardı. bakalım diğerleri neler yapacak merak ediyorum doğrusu:) ama dünkü bayanla aynı puanı verenlere sana aynı puanı verenlere yazık ne diim.

Zeynep dedi ki...

kamile demek beğenmedin kıyafetimi :) halbuki o elbise benm için kurtarıcı bi parçadır ve severek giyerim :)

ayy aslıcım çok teşekkür ederim güzel ve haklı yorumun için :)

sochiccimm çok çok teşekkür ederim harika yorumun için :)herkes senin gibi mantıklı düşenemiyo malesef:( aynı şeyleri düşünüyoruz hem sebahatınkinden daha güzel olduğunu söylediler hemde aynı puanı verdiler yani ne alaka dimi :)

Kamile dedi ki...

Ne derler zevkler ve renkler tartisilmaz ,ama beni olumsuz biri olarak gorme lutfen,ben senin destekcinim :) ordaki en guzel,en asil kisi sensin

Zeynep dedi ki...

kamile yanlış anlaşıldım ben galiba asla olumsuz biri olarak görmedim seni yorumundan dolayı tabiki beğenmemiş olabilirsin hep iyi şeyler duyucak değilim ya :) ve ayrıca teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

Adsız dedi ki...

Zeynep'cim sırf sen varsın diye bakıyorum şu 2 gündür programı. Bence çok başarılıydın. Tv karşısında benim bile canım çekti yaptığın yemekleri :)

Roxana dedi ki...

Aydın'a ben tv başından zor katlandım, sen 5 gun boyunca onu nasıl çektin kuzum? :D Saat sınırlaması olduğu için elin ayağına dolaşmış olabilir ama 1 yıldır yemek yapan biri olduğunu göz önüne alırsak çok başarılıydın. Nice ev hanımları bu yarışmaya katılıyor da, mutfaklarının yüzüne bakılmıyor. Etleri yıkamadan yapanlar, her seyin hazırına kacanlar herkes biliyor bunları. :)

aydilber dedi ki...

bende bugün izledim ve bence menüyü biraz ağır seçmiştiniz herşeyden önce televizyonda çok hoş görünüyordunuz ama bu bir yarışma bence bu yarışmada puanlama en son gün yapılmalı yada bu iş izleyicilerede bırakılmalı
sizi tebrik ederim...cesaretinizden ötürü

Zeynep dedi ki...

adsız çok teşekkür ederim güzel sölerin için beğenmene sevindim :)

roxanacım yorumuna çok mutlu oldum demekki izleyenler neyin ne olduğunu görüyolar gerçekten çok sevindim :) aydına katlanma meseleside ekranın önünde açıkcası kimse rencide olmasın kimsenin kalbini kırmayım diye diğerlerine olduğu gibi aydınada iyi davrandım onun dışında zaten aydının bu kadar kötü olduğunu bende sizler gibi izlediğimde anladım :)

aydilber çok teşekkür ederim :) bencede bu yarışmada kesinlikle halk oylamasına gidilmeli ;) menüm evet ağırdı biraz ama ben bunu yaptıktan sonra farkettim :)

Assenol dedi ki...

Ben sizi izlerken yoruldum gerçekten menünüz ağır ve zor yemeklerdi ama yinede üstesinden geldiniz ve başarmış olarak onların karşısına çıkmış olmak zaten onların canını sıktı bence :) zaten bu bir klasik oldu kamera karşısına geçince aniden puanların azalması ! ben bunlara kazanmanızdan korktukları için az puan verdiklerini düşünüyorum asla yemeklerinizle alakalı değildi puanlar bence :)

Zeynep dedi ki...

assenol çok teşekkür ederim :)beni tanımadığınız için objektif olduğunuzu düşünüyorum ve bu beni daha çok mutlu ediyor :)tespitlerinde kesinllikle çok haklısın,bu yarışmaya evet kazanmak için girdim ama kazanmasamda önemli değil benim kızdığım sadece hakkımı vermemeleriydi :)

Adsız dedi ki...

Ömer_
Bakalım bugün nolucak zeynep hanım...

Sahi bu çekimler geçen hafta yapıldı değil mi?Zeynep Hanım siz bilirsiniz kim kazandı?Sizin kazanmanızı çok istiyorum çünkü kazanırsam yardım edicem demiştiniz..Ben de eğitim göremeyen veya eğitimini yarım bırakan çocuklar için sizden yardım talep edicem şimdiden söyliyeyim..İnşallah kazanırsınız..
Şey pardon siz kazandınız değl mi Zeynep Hanım ...?

Zeynep dedi ki...

ömer bey çekimler yaklaşık 2-3 hafta önce bitti kazananı açıklamam mümkün değil malesef cuma günü izleyip öğrendiğinizde eğer ben kazanmış olursam benimle irtibata geçip yardım konusunu konuşabiliriz aksi olmuşsa yapıcak bişey yok malesef..

Adsız dedi ki...

Ömer_

Sizin kazanmanızı çok istiyorum çünkü bunu gerçek manada hkeden sizsiniz..
İyi günler hanımefendi çok incesiniz :)

Şebnem dedi ki...

Zeynep hanım menünüz çok güzeldi.Ayrıca genç olmanıza rağmen sizi çok başarılı buldum.Hanımefendiliğinize diyecek yok ayrıca.Sizden bir ricam olacak biftekli krep sarmanın tarifi ve patlıcanlı domatesli ve peksimet ekmekli salatanızın tarifini lütfen verirmisiniz.Günlerdir google da arıyorum bulamadım.Teşekkürler....

Zeynep dedi ki...

ömer bey çok teşekkür ederim :)

şebnem hanım güzel sözleriniz için çoook çook teşekkür ederi :) inanılmaz mutlu oluyorum böyle harika yorumlar alınca :) yaptığım yemeklerin tariflerini paylaşıcam ama onlar için ayrıca bi post hazırlamayı düşünüyorum :) eğer vaktiniz varsa yazımı beklemenizi rica edicem sizden yoksa bana bi mail adresi verin ordan size verim :) çünkü yorum olarak yazılıcak kadar kısa değil :)

''çokoprenses'' dedi ki...

2.ve 3.günü izleyemedim:( finali de izleyemeyecegim:( seni merak ediyodum dünkü programda..

Zeynep dedi ki...

çokoprensesim internete düşünce videolar paylaşıcam burdan o zaman vakit bulabilirsen izlersin :)