20 Eylül 2010 Pazartesi

Yemekteyiz 1.Gün

Eveeettt bugünden ne anlıyoruz Aydın Bey'in aslında ne kadar iki yüzlü olduğunu heleki yarını izledikten sonra kesinleşmiş olucak bu tezim.Adam meğer 1 hafta boyunca oynamış da haberimiz yok.Onun dışında 1.günde yaşananlar hakkında söyliyceklerime ekliycek bişeyim yok yapılan gereksiz yorumlar karşısından en azından ben burdan kendimi ifade edebilicem o yüzden içim rahat ;) Neyse kendimle ilgili şimdiye kadar aldığım tüm yorumlar güzel bakalım yarın neler olmuş?

20 değerli yorum:

hayat güzel dedi ki...

ben izleyemedim programı işten geldiğimde program bitmişti,yarının (senin günün olduğunu anladım:) fragmanını veriyodu. ne ilginç tipler var öyle:) valla naptın onlarla çok çok merak ediyorum:) yarın bazı bölümlerin videosunu koy bloguna lütfen, izleyemicem diye üzülüyorum valla

Zeynep dedi ki...

hayat güzel o tiplerin ne kdar tip insanlar olduğunu bende senin gibi izlediğimde görebildim ancak :) video koyma işini becerebilirsem koymayı düşünüyorum :)

Kamile dedi ki...

Canim cok tatlisin oncelik le zaten o aydin beyi gordugum an kanim isinmamisti fazlasiyla tuhaf

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Bugün seni izledim, çok tatlı ve mantıklı bir kıza benziyorsun, umarım birinci olmuşsundur onu açıklamıyormuşsun sanırım:)) ama umarım öyledir, fragmanlardan anlaşıldığı kadarıyla yarın masan da çok güzel görünüyor, izlemeye devam...sevgiler...:)

sedeff dedi ki...

açıkçası bugün en oturaklı ve en şeker kişi sizdiniz zeynep hanım(:

mihrace dedi ki...

canım bizim evin kızı gibi sahiplenerek izledim seni:D ay bu kız bizden, ay bak konad yapıyo, ay blogundan da bahsetti diyerek:D sonra ben de yemek yapmaya gittim, devamını göremedim pek. yarın senin günün mü şimdi?

cicikan dedi ki...

bende izleyemedim yaaa yarın izlemeliyim ondan sonra yorum yapıcam canım

Roxana dedi ki...

zeynepcim, hanımefendi duruşunla kendini gösterdin. :) Tamamını izleyemedim bugun ama yarın senin günün ayrılmam tv basından. Bugun ki gömlegine bayıldım.

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Sanaldan takip ettiğimiz arkadaşımızı televizyon da özellikle de bir yarışmada görünce çok sevindim canım. Hadi hayırlısı, eminim başarılı olmuşsundur güzelim....

cingifilli dedi ki...

gece tekrarını bekliyorumm meraktan:)yarın işe gecikirsem sebebi sensin:)

Zeynep dedi ki...

ne kadar güzel yorumlar bunlar!

kamile çok teşekkür ederim :) çok haklısın ;)

posh butik çok teşekkür ederim güzel düşüncen için :)evet birinciyi malesef açıklayamıyorum :)

sedeff çok teşekkür ederim böyle düşünmene çok sevindim ;)

mihrace çok teşekkür ederim canım :) sadece internetten tanışıyoruz ama gerçekten böyle sahiplenmeler oluyo :) yarın benim günüm umarım izleyebilirsin :)

cicikan merakla bekliyorum yorumlarını ;)

roxanacım çok teşekkür ederim çok sevindim böyle düşünmene :) gömleğimde batik annemin hediyesiydi :)

sibel çok çok teşekkür ederim :) kendi adıma başarılı olduğumu düşünüyorum :)

cingifilli bi problem olursa patronunu ara bana ver ben hallederim :P normalde gece 1 de tekrarı oluyodu ama bugün gece 3 olarak gösteriyo saat, anlamadım vallahi :(

zuzu günlüğü dedi ki...

aaaaaa hayırlı olsun umarım sen kazanmışsındır güzelim

çatı katı dedi ki...

aaa çok ilginç olacak bizden birini ekranda görmek :)bende show tv yok ama netten mutlaka izleyeceğim :) inşallah sen kazanmışsındır :)

yesilerik dedi ki...

zeynepcım cok guzel hanım hanımcık yarısmıssın bakalım dıger gunlerde neolacak o aydın dısında cıkıntılık yapan bır tıp olmayacak gıbı gorunuyro ama bellıde olmaz gunu gecen cıldırabılır:)

BAHAR dedi ki...

bende seyrettim canım, çok hoş görünüyordun , ayrıca bi tane adam vardı gay gibi one öyle ya kırıta kırıta yürüyor, yalandan halkla ilişkiler uzmanıyım yazmış bide

Alev Çelik dedi ki...

zeynepcim tebrik ederim gösterdiğin hanım hanımcık mükemmel duruşun için.
blogcu olduğunu öğrendim hemen uğrayıp bi yorum yaziim dedim bugnde sende valla şimdilik harikasn umarım kazanmışsındır. buarada televizyon sehpana bayıldım nerden aldın acaba cok öptmmm:)

Makyaj Arşivim dedi ki...

şuan tv de ssenis eyrediyorum ,bende seninle birlikte mutfakta yemek hazırlıyorum:)sonucu merak ediyorum..
çok zor olmalı eminim kamera karşısında yemek yapmaya çalışabilmek,zorlandığını görüyorum ama eminim güzel olacak diğer yarışmacıları göz önünde bulundurunca:)

alliyah dedi ki...

zeynneeep yaktın ekranları,elbisen çok güzel,bayıldım.

Dimple dedi ki...

şekerim çizgini bozmamışsın çok beğendim:) ben orasına yetişemedim ama annem patlıcanlı bir yemek görmüş çok beğenmiş tarifini istiyorum:)

Zeynep dedi ki...

zuzucum teşekkür ederim :)

çatı katı izlersen yorumlarını bekliyorum :)

yeşil erik çok teşekkür ederim çok haklısın ama aydın zaten hepsine yetti :)

baharcım sorma onu :)

alevçelik çok teşekkür ederim güzel yorumuna çok sevindim :) tv ünitesini eşim çizdi modokoda bi mobilyacıya yaptırdık :)

makyaj arşivim teşekkür ederim hemde nasıl zorlandım tahmin edemessin :)ama başardım ;)

alilyahcım çoook teşekkür ederim :) çok tatlısın :)

dimple işte bu yorum için iyiki sessis kalmış hanım efendiliğimi bozmamışım diyorum çok teşekkür ediyorum :) patlıcanlı salatanın tarifinide vericem blogdan :)