29 Eylül 2010 Çarşamba

Markafoni Twigy Kampanyası




Leopar trendinin bu kışta devam edicek olmasına çok seviniyorum çünkü leoparı çok seviyorum hoş modası geçsede ben leoparlı şeyler kullanmaya devam ederim o ayrı :) Eğer sizde benim gibi leopar desenini özellikle aksesuarlarda kullanmayı seviyosanız markafoninin twigy kampanyasını kaçırmayın çok güzel leoparlı şemsiyeler var ben kendime bi tane kaptım bile :)



6 değerli yorum:

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

zeyneppcm,bi arkadaşım geldi şimdi koşarak markafonide tam senlik bişi var diye,postunuda görünce yorum yapiim dedim : )Ama almadım ben tutuyorum kendimi bu aralar,yakında patlarım : ) güle güle kullan cnm.

Zeynep dedi ki...

ayşegülcüm :) tutma kendini bundan bişey olmaz al dersem sana kötülük mü etmiş olurum :)

zOiplaNet dedi ki...

Ben de sayende 2. fotodakini hemencik alıverdim. Yupiieeee :)

Zeynep dedi ki...

yaa süper :) bnmde gözüm 2.deydi aslında ama 1.yi aldım çantaya sığar diye :)

missND dedi ki...

ben de diyorum kimler bitirdi bu leoparlı şemsiye stoğunu =)

Zeynep dedi ki...

:):) benim bi suçum yok blogdan duyurduğumda stok vardı :D:D