19 Eylül 2010 Pazar

Home Store

650 tllik Emel Acar imzalı tasarım bir elbiseyi 66 tlye almanın dayanılmaz zevkini ve haklı gururunu yaşamaktayım :D Elbiseyi tabiki ucuz olduğu için almadım gerçekten çok beğendiğim içn aldım yanlış anlaşılmasın indirimde olan herşeye atlayan bi sazan değilim :) Çok alakasız bi şekilde ayakkabı almak için gittiğim starcityde arkadaşım Serap'la HomeStore'a girelim dedik meğer kısmetim beni orda bekliyomuş :) Bikaç terzi darbesine ihtiyacı var işi bitsin tamamını paylaşıcam sizlerle ;)

10 değerli yorum:

hayat güzel dedi ki...

valla kısmetliymişsin:) çok merak ettim elbiseni:)

Tuğba dedi ki...

güleeee güleeeeee giiyyy bebeeemm ;)

Bwn bugün bunun siyahını gördüm.. Bu rengini görmedim,bu daha güzelmiş ;)

Zeynep dedi ki...

hayatgüzel normalde şanssız ve kısmetsiz bi insanımdır aslında ama şansımmı döndü ne :) en kısazamanda ekliycem ;)

teşekkür ederim ablacım :) yaa siyahıdamı vardı bunun kesin oda çok güzeldir alsaydın keşke :)

M¥PriNcessS dedi ki...

güzel günlerde giy canım benım Başarılar diliyorum yarışmada ayrıca ;)

Zeynep dedi ki...

prensesim çok teşekkür ediyorum :)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan...
yemekteyiz de tanıdım seni :)
benim bloguma da beklerim
http://keddynindolabi.blogspot.com/

Lucy dedi ki...

Zeynepçim süper fiyat, tebrik ederim. Ben Home Store'a pek girmem ama bundan sonra gireceğim:D

Zeynep dedi ki...

keddynindolabı çok teşekkür ederim :) bloğunada hemen geliyorum :)

lucycimmmm kesinlikle benmde uğranacaklar listeme eklendi İ)

Adsız dedi ki...

ya bi giysene su elbiseyi. cook cook merak ediyorum :) renkleri cok hos

Zeynep dedi ki...

adsız; terzi işini halleder halletmez giyinicem :D