17 Eylül 2010 Cuma

Fashion's Night Out



Böyle güzel bi etkinliğin yapılacağını öğrendiğimden itibaren gitmeyi çok istedim,üstüne birde bağdat caddesinde bilstore'da stil direktörüm http://www.stildirektoru.com/ Eda'nın da orada olucağını öğrendim ve rotamı oraya çevirdim.Keşke vakit kalsaydıda nişantaşına da gidebilseydik Siu'yla da tanışabilmeyi çok isterdim :(.Akşam ablamla beraber gittik caddeye allahtan arabayı caddebostan tarafına park etmişiz ki yoksa akşam caddenin trafiğinden çıkmamız çok zordu.İnanılmaz bi araba ve insan trafiği vardı.Ablamla önce karnımızı doyurduk ve doğru bilstore'a gittik,gittiğimizde Eda ve Uyuzcadıda oradaydı ve hemen tanıştık.Eda'yı bloğundan tanıdığım kadarıyla zaten çok sıcakkanlı biri olduğunu düşünüyodum fakat tanıştıktan sonra binkat daha sıcakkanlı,cana yakın,bıcır bıcır bi hatun olduğunu görmüş olduk :) O'nu tanıdığıma çok çok mutlu oldum.Fotoğraf yok çünkü akıllı ben makinamı almayı unuttuğum gibi ablamada hatırlatmadım :)

Bu arada FNOya katılan çoğu mağaza eğlence ve yarışmalar düzenlemişti fakat alışveriş yapmak için oluşturulan bu etkinlikte açıkcası alışveriş yapmak benim için neredeyse imkansızdı çünkü mağazalar inanılmaz kalabalıktı.Bütün gün kendime babet arayıp durdum ama malesef kalabalığında etkisiyle aradığımı bulamadım ama sonuç olarak mutlu bi şekilde ayrıldım ordan çünkü hem güzel insanlarla tanışıp hemde İstanbulda ilki gerçekleştirilen FNO ambiansını görmüş olduk.Umarım seneye caddenin trafiğini kapatıp insan trafiğinin biraz daha rahatlaması sağlanır ve katılan markalar madem amaç alışveriş yapmak bugüne özel farklı bi indirim politikası izlerler ;)

4 değerli yorum:

Lucy dedi ki...

Dediklerine kesinlikle katılıyorum, biz de çok kalamadık ama bir inelim dedik caddeye. Bütün mağazalar inanılmaz kalabalık, tüm sesler birbirine girmiş, benim biraz ruhum daraldı:) Bence de trafiği kapatmalılardı, insanlar kaldırımlarda yürüyecek yer bulamadılar. Yine de değişik ve hareketli bir etkinlikti. Umarım devamı gelir

Zeynep dedi ki...

aynen lucycim :) bence devamı gelir gibi :)

Siu dedi ki...

Edayla uzak köşelere düşmemiz kötü oldu :( inşallah bir dahaki sefere ikimize birden ulaşırsın :)

Zeynep dedi ki...

evet baya uzak yerlerdi :( inşallah bidahakine seninlede tanışmak kısmet olur bana :)