29 Eylül 2010 Çarşamba

Essie Top Coat

Bloğumda esen yemekteyiz rüzgarının ardından artık bloğun özüne dönmek gerek :) Geçenlerde markafonide essienin kampanyası vardı ve almayı düşündüğüm top coat ürünü görünce kaptım hemen.Ojenin üzerine sürülüyor parlaklık ve kalıcılık sağlıyor,benim için kalıcılık sağlaması çok önemliydi.Geçtiğimiz cuma günü sürdüğüm ojenin üzerine denedim ve 3.günün sonunda çıkarttım.Açıkcası fotoğraflıycaktım fakat iki elimdede farklı etki gösterdiği için fotoğrafını çekmedim.Parlaklık konusunda çok başarılı buldum ama kalıcılık konusunda çok iyi olduğunu söyliyemiycem,bilemiyorum belki ben bu 3 gün boyunca sırf ürünü test etmek için elimi sudan çıkarmadım neredeyse o yüzden fazla kalıcılık sağlayamamış da olabilir.Neyse bu ürün üzerinde testlerim devam edicek :)

Bu arada zannediyorum kutunun üzerine yine essienin ojesi dökülmüş :D

0 değerli yorum: