6 Eylül 2010 Pazartesi

Delimiyim Neyim Ben :)

Bu aralar yine uzak kaldım buralardan,sessiz sessiz okumakla yetindim ama bi ses vermenin zamanı geldi artık :) Önceki yazımda bahsettiğim şeyi açıklamada bi sakınca görmüyorum veeee bombayı patlatıyorum :) Bi çılgınlık yaptım ve yemekteyize başvurdum şansım yaver gitti seçildim yarıştım şimdide yayınlanıcağı günü heyecanla bekliyorum.Ne yemek yaptım,ne giydim,kimlerle yarıştım,kazandım mı kazanamadım mı hep beraber izleyip görücez artık :D Fakat söylemeden geçemiycem kendi adıma muhteşem bi set ekibiyle harika bi 5 gün geçirdim okuyan varsa içlerinden tekrar tekrar teşekkür ediyorum :) Peşin peşin söyliyim yarışma ile igili ağzımdan tek kelime çıkmıycak :)

Bunun yanısıra dün aksiyonu baya bol bi gün geçirdik :) Önce kayseriden ölüm haberi aldık (sahi ölüm diye bi gerçek vardı dimi? ) Annemi apar topar sabiha gökçene bıraktık ve gelen bi telefonla 15 dk.da altunizadeye uçtuk :/Kısaca özetliycek olursam eşimin kardeşi bi trafik kazası atlattı şükür kendisi iyi hiç kimseye bişey olmadı ama olayın gerginliğiyle alakasız kişilerle bi anda ortalık karıştı ve tabi deli bi kocaya ve kayınbiradere sahip olmanın sonucu kendimi olayların içinde bulunca e tabi bende normal bi insan değilim daha öncede yine eşimin kardeşinin bi kavgasında üç beş kişi saldırınca bende kendimi taksiciye baya tekme atarken falan bulmuştum :) dünde yine aynı şekilde gelişince olaylar koruma içgüdüsüyle eşimin kardeşine yönelince serserinin birinden sol elimin baş parmağına iyi bi darbe aldım sopayla :D pişmanmıyım ASLA yine olsa yine girerim yani :) Sonrasında bizimkiler serserilerin peşlerinde ben onların peşlerinde koşarken epey hamlaşmışım onu farkettim şuan kaslarım ağrıyo resmen :/ Kısaca dün altunizadenin ortasında yan dönmüş bi bmw,ortalığı sakinleştirmeye çalışan zavallı bi kızcağız,etrafına saldıran 2 kardeş gördüyseniz evet o reziller bizdik :) Mübarek gün babamızda ümrede böyle anlattığıma bakmayın baya büyük badire atlattık aslında...Neyse allah daha büyük bi olay yaşatmasın diyorum.

14 değerli yorum:

CrescentQueen dedi ki...

cnm öncelikle atlattığınız zorluklar için geçmiş olsun.. Ne zaman yayınlanacak pekiii eşim bayılır valla o programa bende senin için izleyeceğim :)

cecilia dedi ki...

ilk önce üzücü olay için geçmiş olsun diliyorum, sonrasında yemekteyiz olayı için waoww demek istiyorum, merakla bekliyorum bölümü, çok ilginç bi deneyim olmuş olmalı, ne zaman yayınlanacak acaba? :)

cingifilli dedi ki...

atlattığınız olay için geçmiş olsun diyorum.
yemekteyize katıldın demek.ne güzeel mutlaka izlemeliyim.meraktayımm

BAHAR dedi ki...

çok geçmiş olsun canım
ama yemekteyiz sürprizine bayıldım , yayınlandığı zaman mutlaka izlemek isterim

Zeynep dedi ki...

crescentQueen teşekkür ederim canım :) 2-3 haftaya kadar yayınlanıcak zannediyorum haber vericem burdanda :)

cecilia çok teşekkür ederim :) cidden acaip bi deneyim oldu benm için :) yayınlanıcağı zaman burdan duyurucam :)

cingifillicim teşekkür ederim tatlım :) vallahi bende merakla bekliyorum :)

baharcım teşekkür ederim :) tarihi haber vericem izlersin :)

hayat güzel dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ya gerçekten kötü bi olay yaşamışsınız... Allah beterinden korusun...
yemekteyiz fikri çok çılgınca ama çok güzel:) böylece seni ekrandan görmüş olcaz:) merakla bekliyorum:)

Bulutmavisi dedi ki...

Canım öncelikle başınız sağolsun...Sonrasında:kız senden harbi korkulur!!! diyorum :D:D:D:D Bakalım bence çatlayacağım artık,merakla bekliyorm yarşmayı ailece izleyeceğiz hahahhay :D

Zeynep dedi ki...

hayat güzel teşekkür ederim :) vallahi yaptım bi çılgınlık hepberaber izliycez artık :)

gökçecim teşekkür ederim canım :) amanınnn ailece izliyceksiniz demek en kötüsüde zaten birilerinin seni izliyceğini bilmek :)

Tuğba dedi ki...

Evet önce bir cenaze haberi aldık sonrasında gelişen haberlerde uzucuydu...

Yemekteyize gelince :)) o heyecanı zeyneple birlikte sagolsun bizde yasadık.. O çok çok eglendi bizde hergün onu dinledik ;) acayip eglenceliydi ve dört gözle bekliyoruz yayinlanacagi zamanı...

Fıstık öptüm seniiii

gunesyuksel dedi ki...

ay serseriler konusunda walla gecmiş olsun diyim.. delirmemek elde deil.. gecmiş olsun. yemekteyızı de dört gözle beklıcem. senı hayranlıkla izlicem:)))

Zeynep dedi ki...

evet ablacım bende heyecanla bekliyorum :)

güneşcim teşekkür ederim :)

alliyah dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun canım.yemekteyize gelince:) ben bugün yemekteyizin reklamını görünce bi yarışmacıyı sana benzetmiştim.ayy yoksa muharem ketecimiydi neydi o gruplamısın.vallahi kaçırmam izlerim.

alliyah dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun canım.yemekteyize gelince:) ben bugün yemekteyizin reklamını görünce bi yarışmacıyı sana benzetmiştim.ayy yoksa muharem ketecimiydi neydi o gruplamısın.vallahi kaçırmam izlerim.

Zeynep dedi ki...

alliyahcım çok teşekkür ederim :) ilk hafta yarışmacısı değilim ben ama ordan birini bana benzeten baya kişi oldu merak ettim şimdi :) ben muhtemelen 2.haftada yarışıyorum canım :)