13 Eylül 2010 Pazartesi

Cassette Butik

Cassette butiğin muhteşem tasarımlarını bilmeyen yoktur zannediyorum.Beğendiklerimi paylaşmak istedim ki zaten şuan ancak paylaşabilirim çünkü daha fazla topuklu ayakkabı almıycam diye kendime söz verdim ( melissa hariç :D ) zaten giydiğim zamanlar ve mekanlar kısıtlı olduğu için aksi olsa bile platform ayakkabıları rahatlıkla giyemiyorum e boyda 1.81 zaten hoş onu problem etmiyorum ama şimdilik sahip olduklarım bana yeter :) Bu cicilerede bakmakla yetiniyorum :) Detaylı bilgi için buyrun internet sitesine http://www.cassette.com.tr/

CİCCİ COCCO 2010-2011 SONBAHAR-KIŞ



SERTAÇ DELİBAŞ 2010-2011 SONBAHAR-KIŞ


OYEE DESIGN

7 değerli yorum:

hayat güzel dedi ki...

boylu poslu,güzel, manken gibi bi kız olduğunu biliyodum da 1.81 olduğunu bilmiyodum:) canım benim maşallah:) mümkünse topuklu giyme sen zaten:)

Zeynep dedi ki...

canım çok teşekkür ederim iltifatın için :) topuklu çok sevdiğim için giyiniyorum ama özel günlerde :)

Mavi Masal dedi ki...

Ben pek topuklu giymem ama giyecek olsam oyee design ayakkabılarını çok seviyorum.

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Bayanlar için güzel bir blogunuz var.

Zeynep dedi ki...

mavi masal evet oyee designın tasarımları çok güzel :)

O.K.A MAVİ TUTKU teşekkür ederim :)

Spotter Bee dedi ki...

Merhabalar, "rahat topuklu ayakkabı arıyorum" diye bir yazı yazmıştım blogumda, tavsiyede bulunan arkadaşlardan Casette Butik'i önerenler olmuştu :) Açıkçası modeller süper ama boy sorunsalından dolayı giymem pek mümkün görünmüyor :) Daha sonra tam kafama göre, istediğim boyda ve üstelik rahat Oxfordlar buldum Bakırköy'de. Hem de istediğim kombinasyon renkte de yapabiliyorlar. Blogumda da yazdım istersen buradan okuyabilirsin: http://limonyesili.blogspot.com/2010/12/istediginiz-renkte-yaptrabileceginiz.html Sevgiler

Zeynep dedi ki...

:) çok teşekkürler bilgi için bakıyorum hemen :)