29 Eylül 2010 Çarşamba

:):):)

Bugün kocama 'hiç bloğuma bakıyomusun' diye sordum 'evet' dedi,'en son ne yazmışım' dedim 'okumuyorum ki sadece bakıyorum' dedi 'nası yani' dedim 'ben okumayı sevmiyorum sadece bakıyorum' dedi.Hey Allah'ım ya adama burdan küfür etsem haberi olmuycak :/ İzninizle ben bi şunu öldürüp dönücem :D

10 değerli yorum:

mustafa dedi ki...

isten yorgun geliodur herif okumak zor geliodur.cogu zaman bende bloglari ole gesiorum:)

STYLE M dedi ki...

aman zeynepcim ;))))
tüm bloggerlarin ayni derdi emin ol benimde ;)

Zeynep dedi ki...

:) mustafa bey eşim işinde hiç yorulmuyo emin olun saat 10da gidip akşam 6-7 gibi mağazayı kapatıp eve gelir o saatler arasıda ilgilendiği müşteriler kısıtlı yani yorulması imkansız :) hem işyerindede bilgisayarı var ama işine gelmiyo onun okumak :D

style m :):) hahh çok iyi ya :) bi benim kocam değil yani :)

Adsız dedi ki...

zeynep'cim yemekteyizde yarıştığından beri bloğunu takip ediyorum çok beğendim

tuğba dedi ki...

o kadar güldüm ki :))))

Zeynep dedi ki...

adsız yorumun sahibi :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

tuğba bende hala gülüyorum :):)

İki Deli Kadin (Nuray) dedi ki...

ahhh bu erkekler... ahhh bu kocalar...

Zeynep dedi ki...

nuraycım :):) ah ki ne ahh :D

melisa dedi ki...

zeynepcim bende dert yanıyorum ama benimkisinın işi çok yorucu adama hak verıyorum senin eşin ne iş yapıyo

Zeynep dedi ki...

:) eşim kuyumcu