13 Eylül 2010 Pazartesi

Bi sorum olucaktı :)




Ramazandı bayramdı derken zaman son sürat akmaya devam ediyor.Öncelikle basketbol milli takımımızı tebrik ediyorum dünkü son saniyelerde yaptıkları atakla şampiyonluğa hak kazanmaları sonrasında bağdat caddesinde yaptığımız kutlamalarla süper bi geceydi,bugünkü maçta hernekadar şampiyon olamasakta 2.olmakta bence büyük bi başarı.Bugünkü referandum hezimetinden sonra en azında millet olarak gurur duyucağımız başka bişeye vesile oldular.Teşekkürler 12 dev adam :)


Neyseee asıl meseleye gelelim :) Malum bayramda çocuklara hediye verilir bu vesile ile kendime vivienne westwood melissa arayışlarına girdim fakat malesef istediğim rengini bulamıyorum,kanyondaki ve bağdat caddesindeki bilstore'larda mavisi,moru ve pembesi var harvey nichols'de istediğim model bile yoktu.Morunu alsam herşeyle kombinlemem zor,pembeside çok şeker ama pembe ayakkabılarım zaten var ve sırf almış olmak içinde almak istemiyorum sizce somon rengini ya da beyaz olanlarını nerde bulabilirim?














Edit: Baktığım 2 bilstore mağazasındada aşağıdaki renk ve modellervardı .http://www.zappos.com/womens-vivienne-westwood-shoes sitesindede istediğim renk var ama malesef numarası yok :( Ne şanssızım..




8 değerli yorum:

Zuzu dedi ki...

Bende intertte somon rengini cok aradim ama bulamadim bir turlu simdi lila almayi planliyorum...

Hedonist Queen dedi ki...

Canım facebookta sayfası var belki görmüşsündür ama oradan sorabilir veya en azından nereye sorabileceğini öğrenirsin :)
Beyaz olanı 2 sezon öncenin rengiydi hala va mıdır bilmiyorum, somon rengi de geçen sezon çıkmıştı sanırım ama hala bulabilirsin gibime geliyor. Bir araştır bakalım iyice :)
Bu arada facebookta seni ikide bir ekliyorum canımcım kabul et beni artık ya :D

Zeynep dedi ki...

zuzu çıldırıcam vallahi bende bulamıyorum :) lilasıda çok güzel ;)

hedonist Quenn facede gördüm sayfalarını evet süpersin ordan sorabilirim :) beyaz ve somon geçen sezonun renkleri haklısın o yüzden bulamıyorum galiba dün bilstoredaki çocuk melissa sevkiyatları bitti artık uzun bi süre gelmez dedi :( azmettim inşallah bulucam :) buarada facede senin eklediğinin hiç farkında değilim canım ya özür dilerim ekle hemen kabul ediyorum :)

Hedonist Queen dedi ki...

hihi olsun tatlım anladım ben :) ekliyorum şimdi ;)

canım umarım bulursun çünkü yeni sezon gelmiş ve yeni sezonun tüm renkleri orada var, gördüğüm kadarıyla yardımcı oluyorlar :)

Shopp-ing-bag dedi ki...

ben de çok istiyorumm bu şekerlerden, zappos.com TR'ye gönderiyor mu..daha önce alışveriş yaptınız mıı..

Zeynep dedi ki...

shopp-ing-bag zappostan daha önce hiç alışveriş yapmadım ama zannediyorum tr gönderimi var..

Sanem dedi ki...

zeynepcim aldınmı bilmiyorum melissaları bende var beyaz kırmızı kalpli olanı.yalnız şunu söyleyeyimki göründüğü gibi yumuş jelly bişey değil maalesef biraz sert ve ağır bir ayakkabı. belkide ben giyme özürlüyüm bilmiyorum bende çok heves edip aldım ama 1 kere giydim onda da yürümedim hiç

Zeynep dedi ki...

sanemcim henüz alamadım çünkü hala istediğim rengi bulabilmiş değilim demek kullanmakta zorlandın ben sadece deneyebildiğim kadarını biliyorum tabi uzun süre kullananan biri olarak sen daha iyi bilirsin kullanılabilirliğini aklım karıştı şimdi :)