21 Eylül 2010 Salı

Başlık Bulamadım :)

Dün en yakın arkadaşım dostum Serap'ın eşi acilen ameliyat oldu.Burdan tekrar geçmiş olsun diyorum şuan durumu iyi.Hatta kendisini bugün yemekteyizde görücez pilates eğitmeni olarak ;) Dün akşam Maslak'ta Acıbadem Hastanesindeydik Serap aynı zamanda orada çalışıyor hasta ilişkileri sorumlusu olarak eşide orda ameliyat oldu.Özel hastanelerin en çok sevdiğim özelliği saat kaç olursa olsun ziyaretçi olarak gidebilmemiz :) Gece 12 gibi hastaneden çıktığımızda karşıma kucağımda net olarak belli olmasada gördüğünüz kedicik bianda çıkıverdi,görseniz nasıl zayıf bişey attı kendini yere yuvarlanmaya başladı önümde,normalde sokak kedileri kaçar bu tam tersi fırlama nasıl sevdiriyo kendini,bi ara acaba alıp eve getirsemmi dedim ama 2 tane canavarla uğraşamam diye alamadım :) Kendisinden zorla ayrılıp eve döndük ama aklım kedicikte kaldı :)




5 değerli yorum:

Kitapçı Kız dedi ki...

Şu an izliyorum seni :) Yemeği bitirdin reklamlara girdi şimdi :)

Nasıl elin ayağına dolaştı acaba set ekibi çok konuşup biraz aklını mı karıştırdı? Yine de yetiştirdin, helal.... Eline sağlık...

Bu arada elbisen çok şeker, birazdan kapı çalar, ben yine yorum yazarım :)

Adsız dedi ki...

yemekteyizde seni izliyorumda şu an boyun kaç
bide yemekleri süper yaptın:)

Kitapçı Kız dedi ki...

İnşallah sen 1. olmuşsundur! Puanın da iyi geldi.

Doktor hariç herkese sinir oldum, sen 1 hafta nasıl tahammül ettin bu gruba ya?

Ayrıca, yalancı tavukgöğsünün tam tarifini ben de istiyorum. :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Güzelcim benim aynen keşke her pisiyi baksan evimize alsak da nerde :(

Zeynep dedi ki...

kitapçı kız çok teşekkür ederim :) set ekibi müdahale etmedi bana ama tabi sonuçta kamera önünde yemek yapıyosun üstelik 3 saat gbi kısıtlı bi zamanda o yüzden biraz kastım kendimi :) ve 1 hafta boyunca ben insanların bu kötü yüzlerini açıkcası görememişim hep iyi niyetli yaklaşmışım neyse artık önemli değil herkes herkesin ne mal olduğunu gördü :) tavuk göğsünün tarifinide veririm bi ara :)

adsız teşekkür ederim :) boyum 1.81

stildirektörüm edacım çok haklısın keşkee :(