13 Eylül 2010 Pazartesi

Avon Nail Experts Quick Dry

Nihayet tanıtılmayı bekleyen bi ürünü daha paylaşabiliyorum.Avon oje kurutucu sprey.Bana göre dezavantajları;fazlasıyla yağlı bi yapısı var ve ojenin üzerine sıktığımda baloncuklar oluşuyo ve üfleyerek dağıtmassam leke bırakıyor. Avantajları ise kokusu güzel ve kurutmasıda iyi sayılır .Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve az kaldı, tekrar alırmıyım bilemiyorum.Şimdiye kadar kalyon ve avonun oje kurutucusunu kullandım ve eğer ikisi arasında bi seçim yapıcak olursam kalyonunkini tercih ederim.

6 değerli yorum:

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

Bencede kalyon çok daha iyi ;)

cecilia dedi ki...

zeynepcim bitirmek üzeresin hemde bir ayda, çabuk mu bitiyor yoksa senmi çok kullanıyorsun?

simalruzgari dedi ki...

bende hiç memnun kalmamıştım bu üründen..dediğin gibi çok yağlı ve kullanışlı değil kurutmasıda benim hoşuma gitmedi doğrusu:S

Zeynep dedi ki...

özleme dair kesinlikle ;)

ceciliacım zannediyorum ben çok kullanıyorum vaktim olduğu zamanlarda bile beklemiyorum kullanıyorum birazda fazla kullanıyorum galiba ondan bukadar çabuk bitti :)

simalrüzgarı katılıyorum sana :)

Oje Delisi : ) dedi ki...

ben demerti kullanıyorum. 16tlye kocaman sprey. ne iz yapıyor ne de baloncuk. üstelik matlaştırmıyorda. ilk sıktığın zaman sanki oje bozulacak sanıyorsun ama dokunmassan kurutuyorda.

tabi mucize beklememek gerekir. :)

Zeynep dedi ki...

oje delisi sen güzel diyosan güzeldir ;) demert markasını nerelerde bulabiliriz?