23 Ağustos 2010 Pazartesi

Yakında...

Benim için unutulmaz bi anı olacak,eğlenceli bişeyle karşınızda olucam sakın ne ile ilgili olduğunu sormayın çünkü henüz söylemem için çok erken ;) diyerek yazımı minnoşla bitiriyorum.

EDİT:Bazı tahminlerde bulunan arkadaşların yorumlarını üzgünüm ama yayınlamıyorum,çünkü belirttiğim gibi henüz çok erken,lütfen kimse yanlış anlamasın ;)

9 değerli yorum:

fashionist dedi ki...

minnoshunu yerim bendede var iki tane ikisi de bayz böle ama iran olan bemmmbeyaz;)

''çokoprenses'' dedi ki...

twitterda görmüştüm de soracaktım:)bekliyoruz sabırsızlıkla:)

Zeynep dedi ki...

fashionist allah bağışlasın :) bende iran alıcaktım sonradan vazgeçip van kedisi aldım :) pek bi çirkin çıkmış kızım resimde ama olsun :)

çokoprensesim bende bekliyorum sabırsızlıkla ;)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

ne güzel pamuk gibi...
merak ettim şimdi..bekliyor olacağımm..:)))

Zeynep dedi ki...

sibelinsu çok teşekkür ederim :) istemedende olsa bi süre daha bekleticem sizi :)

zOiplaNet dedi ki...

biliyorum biliyoruuumm :) veee deli gibi bekliyorum o günü.. o günleri.. çok eğlenceli olucak çook :) yaşşa zeynoOoOo

blackbutterfly_87@hotmail.com dedi ki...

yaaa nie herkesin bi tahmini varda benim yok:( çok meraklandım şimdi bak görüomusun

ChunLi Beauty dedi ki...

benim yorumumu yayınlamamışsınnnnnnnnnn :D bende biliyorum o halde :P

Zeynep dedi ki...

zoicimmm evet biliyosun :) bende merakla bekliyorum :)

blackbutterfly yakında açıklıycam merak etme :)

busecimm bilmem biliyomusun ki acaba :D