10 Ağustos 2010 Salı

Vivalanails Siparişlerim

Tam sıkıntıdan patlamak sinir krizleri geçirmek üzereyken siparişlerim geldi.Perşembe günü ameliyat olacak olmanın verdiği stres, bunun dışında zilyon tane sorunu,düşüncesiz insanların gereksiz hareketlerini ve kimsenin buna dur demiyişini biraz daha kafaya takmaya devam edersem elime 46lık raporu tutuşturucaklar.
Tüm bu sorunlarımdan arınıp kafamı rahatlatabilirsem aldıklarımı kısa zamanda kullanmak istiyorum.

Hollow Hearts - Azure

Hollow Hearts - white

Hollow Hearts - Salmon

Crystal

Konad Image Plate - M35

Foil Stripes - Lilac

Foil Stripes - Carneval

foil stripes ve hollow heartsları marjoda görüp bayılıp sipariş vermiştim :)

Marjonun vivalanails ile ilgili yazısı için:http://marjoontheblog.com/2010/07/tanitim-vivalanails-co-uk/

Sipariş vermek için: http://www.vivalanails.co.uk/

10 değerli yorum:

yesilerik dedi ki...

Prenses sikma canini zamn herseyin ilaci

Lucy dedi ki...

Zeynepçim geçmiş olsun, umarım önemli bir şey değildir. Siparişlerin de çok hoş, güzel tırnaklarınla güzel bir post bekliyoruz:)

ChunLi Beauty dedi ki...

tatlım benim hersey yoluna girecek canını boşyere sıkma :)
Bu arada ben manikürcümü değiştirip rotamı sana doğru ayarlıcam :D manikürcüde böyle çeşitler yok vallahi :D

cecilia dedi ki...

hayatta oluyor bazen böyle şeyler, geçer geçmek zorunda zeynepcim, neyse boşver aldığın ciciler çok güzelmiş, tadını çıkar, tırnak fotolarını görmek istiyorum cici cici ;)

Zeynep dedi ki...

yeşil erik inşallah zaman ilaç olur çok teşekkür ederim :)

lucycim çok teşekkür ederim tatlım küçük bi operasyon,inşallah en kısa zamanda bu cicileri kullanmak istiyorum :)

busecimm teşekkür ederim canım benim,antidepresan gibisin ;)gel canım gel çeşit bol bizde bunlarlada sınırlı kalmaz :)

cecilia inşallah en kısa sürede geçer,teşekkür ederim canım :)
en kısa sürede bu cicileri kullanıp paylaşmak istiyorum bende :)

cingifilli dedi ki...

zor olsada kafaya çok takmamaya çalış,bende kısa süre önce sağlık sorunları atlattım.olumlu düşünmek,iyi bi anı hayal etmek iyi geliyo.

Hande dedi ki...

ay ne kadar güzeller otur güzel güzel tırnaklar yap bunlarla kafanı dağıt:)

Zeynep dedi ki...

cingifilli çok teşekkür ederim,seninde sorunlarını atlatmış olmana çok sevindim..

handecim çok haklısın :)

MarjoOnTheBlog dedi ki...

Canım geçmiş olsun, küçük bir operasyon demişsin ama yine de merak ettim, umarım bir an önce geçer ve sağlığına kavuşursun :) umarım aldıklarını beğenmişsindir, ben de foil stripes'ı sen de tekrar gördüm, acayip gaza geldim, bir sipariş daha vereceğim sanırım :D

Zeynep dedi ki...

marjom çok teşekkür ederim canım inşallah :)
bu blog işi bizi batırıcak sanırım :P bende zaten sende görüp bayılmıştım :)