3 Ağustos 2010 Salı

Sertap Erener Konseri

Dün arkadaşımla Sertap Erener konserindeydik,harika bi ses,muhteşem bi görsel şovla Harbiye açıkhavayı inletti tabiri caizse. 4 sefer kostüm değiştirip çok güzel şovlarla herkesi büyüledi.Fotoğraflarda Sertap yerine ruhu çıkmış gibi gözüksede idare eder :)
Ve bu gecenin organizasyonunu yapan canım arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum :)











5 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

Vay vay ne güzel bee ;) eglenmissinizdir :) konuştuk dün neden demedin bee :))

Hande dedi ki...

yaaa bende gıtmek ıstıyorumm bır kısmet olmadı:(

Zeynep dedi ki...

eğlendik vallahi abla :) ne bilim konu geçmedi söylemedim bende :D:D

hande inşallah bidahakine gidersin :)

Lucy dedi ki...

biz de Tarkan'a gittik harika ötesiydi, Sertab'da çok iyidir eminim. Harbiye'nin aurası yeter zaten. Kolye kombinasyonunu da çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim Zeynepçim:)

Zeynep dedi ki...

yaa ben anca tarkanın albümünü dinliyorum arabada :) kesin çok eğlenmişsinizdir :) yarında serdardayız inşallah :)
kolye kombinasyonunuda beğendiğine sevindim :) teşekkür ederim canım (: