19 Ağustos 2010 Perşembe

Ne Giydim?

Bugün ameliyat olalı tam 1 hafta oldu ve iyileştim gibi bişey sadece biraz sancım var ki oda normalmiş.Ameliyat günü doktorcuğuma yalvardım anesteziyi odada verin ameliyathaneyi görmeyim diye :) O da zaten sakinleştirici vericez dedi ve ameliyathaneye inerken damardan bişey verdiler bunun sayesinde 10 saniye içinde kafam bi dünya oldu veee başladım gülmeye kocama bi daha eğlenceye falan gitmeyelim buraya gelelim kafam süper oldu diycem ama iki lafı bir araya getiremedim :) Fenaydım yani halime epey güldüler,ameliyathanede de kendi kendime baya güldüm onu hatırlıyorum gerisi kocaman bi boşluk sadece dr.umu gördüm o kadar sonra film koptu bende. Bu arada doktorum Gökmen İyigün Kadın Hast.Uz Kendisi Göztepe MedicalParkda ve kesinlikle tavsiye ediyorum harika bi doktor.
Eh madem iyileştim sayılır ne giydim postuyla aranıza dönüş yapim artık.Bu lanet sıcaklarda bol elbiseler ve etekler tam bi kurtarıcı.Bide ben bugün terlikle araba kullanmak gibi bi hata yaptım az bi yolda değil taaa Halkalılardan Göztepeye gittim geldim(merter ve bakırköy trafiğini söylememe gerek var mı :D) ve sonuçta sağ ayağım uyuştu siz sakın bu hataya düşmeyin :)
Bu arada sırada yapılmayı bekleyen bi kaç post ve konu var ama yapacak adam yok bu blogda :D






Elbise:Batik(Belin biraz yukarısına takmak için kemer arayışındayım)

Portföy çanta:Forever new

Terlik:Polaris (Ablacığımın hediyesi :) )

32 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

canim benim iyi olmana cok cok sevindim :) resimde harika gorunuyorsun :) mCcxx!

Tuğba dedi ki...

Bebegiiiim ağzını burnunu yeriiim.. Fıstıksın sen ;) elbisen güzelmiş yakışmış,terlik papişlerinide güle güle giyiin :) öptümm

Hande dedi ki...

cnmm gecmıs olsn tekrardan:) o terlıklerı blıorm cok ciciler gule gule gıy:)

mughetto dedi ki...

Senin portföy bnm cüzdanım şu anda cnm :) Büyük cüzdanları seviyorum. Güle güle kullan.

Zeynep dedi ki...

busecim çok teşekkür ederim canım :)

ablacım çok teşekkür ederim :) güzel yorumun içinde terlikler içinde :) mucxxx

hande çok teşekkür ederim :) terlikler gerçekten çok güzel hatta fuşyasıda harikaydı ama malesef numarası kalmamıştı :)

mughettocum o belkide cüzdandırda ben portföy zannetmişimdir ve o amaçla kullanmışımdır zaten içinin dizaynı aynı cüzdan gibi :) bilemedim şimdi :D bu aralar bu tarz çantaları sevmeye başladım görüncede kaçırmadım :) içine pek bişey sığmıyo gerçi kol çantamda arabanın bagajındaydı zaten :D

j.d. dedi ki...

canım iyleşmene çok sevindim..fotoda da pek şıksın yani sölemeden geçmiyim;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Geçmiş olsun Gayet iyi görünüyorsun 1haftada güzel toparlamışsın. Hoşgeldin tekrar

gunesyuksel dedi ki...

bebeeem cook gecmiş olsun. döndün aramıza. hemen gül yüzünü gördük mutlu olduk..

fashion house by zeto dedi ki...

Canımmm çok güzel olmuşsun tatlım çok yakışmış bu maxi elbise sana:)

CrescentQueen dedi ki...

Canıım bende iyi gördüm seni maşallah :) Bu elbiseleri bende çok seviyorum upuzun eteği çok hoşuma gidiyor..

Zeynep dedi ki...

j.d çok teşekkür ederim :)
1 haftadır kendimi fena salmıştım bi silklenedim ve kendime geldim :)

modaeratörüm çok teşekkür ederim canım :)

güneşcimmm teşekkür ederim tatlım valla yorumun güneş gibi geldi bana :)

zetocum çok teşekkür ederim canım :) senin gibi güzel fotolar çekinemesemde idare ediyoruz işte :)

crescentQueen çok teşekkür ederim canım iyiyim allaha şükür :) bu tarz uzun elbiseler aynı zamanda tam bi kurtacı oluyo dolabimdaki sayılarını arttıtmam lazım :)

GulininPenceresi dedi ki...

çok çok geçmiş olsun..bende 15 gün önce çikolata kisti ameliyatı oldum,hatta aynı hastahanede olacaktım başka bi yerde oldum :) yazını görünce geçmiş olsun demek istedim bu arada elbisen çok hoş :)

cemre dedi ki...

geçmiş olsun

zOiplaNet dedi ki...

Geçmiş olsun kuzumm. Güçlü kızsın sen. Bu da en görünür ispatı. Maşallah. Sıcaklarda bol bol giymek en akıllıcası. Efil efil :) Hadi hadi yazmaya devam. Nerde tırnaklar, saçlar, makyajlar hani??

Zeynep dedi ki...

gülinin penceresi çok teşekkür ederim canım sanada çok çok geçmiş olsun :)

cemre çok teşekkür ederim :)

zoicimmm çok teşekkür ederim canım benim :) yorumun doping etkisi yarattı valla bende :) inşallah güzel postlar hazırlıycam :)

blackbutterfly_87 dedi ki...

canım geçmiş olsun ben yeni izleyicinim...tesadüfen gördüm blogunu bi bakim dedim yüzün tanıdık geldi kim acaba die düşünürken tanıdım aynı liseden mezunuz eşinide bikaç kez görmüşlüğüm var çamlıcada oturuorum bende çok hoş bi tesadüf....

Zeynep dedi ki...

aaaa ne güzel tesadüf! bende merak ettim şimdi seni :) annem hala çamlıcada oturuyo kopmadık bizde oralardan devamlı otaraflardayız :)

blackbutterfly_87 dedi ki...

evet canım gerçekten güzel tesadüf...seni çamlıcada hiç görmedim okuldan tanıorum hiç konuşmuşluğumuz yok ama sürekli görüodum seni yan sınıftaydım ben 11 yd-b:)güzel günlerdi...

Zeynep dedi ki...

dünya küçük internet ortamıda küçükmüş demekki :) hımm yd-b deydin demek o zaman görsem bende kesin seni tanırdım :)

Lydia dedi ki...

zeynepcim çok geçmiş olsun. :) gökmen bey benim de doktorum ve gerçekten harika bir insan ve harika bir doktor kendisi :) kısa zamanda hiçbir şikayetin kalmaz umarım, öptüm.

Zeynep dedi ki...

lydiacım çok teşekkür ederim canım :) evet gökmen bey harika bi doktor ;)

blackbutterfly_87 dedi ki...

evet canım dünya çok küçük...sizin sınıftaki kızlarda varmısın yokmusunda görmüşsündür kesin...onları görüncede çok şaşırmıştım seni görüncede şaşırdım bu arada evliliğin hayırlı olsun Allah bir ömür boyu mutlu etsin....çok memnun oldum karşılaştığımıza...

Zeynep dedi ki...

iyi dileklerin için çok teşekkür ederim :) evet merve ve dila show tvde estiriyolar :D

Lucy dedi ki...

zeynepçim çok geçmiş olsun, zannedersem aynı ameliyatı olduk, benim bir şikayetim kalmadı şükür, hatta yara izleri görünmüyor bile yok oldular:) ama 5 ay oldu ben ameliyat olalı tekrar görünmem gerek. Benim doktorum da çok başarılı ama maalesef avrupa yakasında:( anadolu yakasında iyi bir doktor arıyordum, pek çok kişi gökmen beyi tavsiye ediyordu. Sanırım ona gideceğim. Umarım memnun kalırım, yorumları da paylaşırım. seni de öperim, çok geçmiş olsun tatım

Zeynep dedi ki...

canım çok teşekkür ederim :) ama benim yara izi ile ilgili bi problemim yok sanırım farklı ameliyatları olduk :) zaten olduğum ameliyatın adınıda ilk defa duydum :) bende hatırlıyorum senin hastalandığın zamanı hiç bi şikayetinin kalmamasına çok sevindim :) ben halkalıdan gidiyorum gökmen beye o derece memnunum hamile kaldığım zaman da kendisinin takip etmesini istiyorum,sende gidersen eğer bekliyorum yorumlarını :)

LittleDumBlonde dedi ki...

canım ne ameliyatı oldun kacırdım ben kadın hastalıkları ile ilgili oldugunu dusunuyorum mrk ettim ben de ugrasuyorum bu ara kadın hastalıkları ile :(( cok gecmis olsun

Zeynep dedi ki...

canım çok teşekkür ederim sanada çok geçmiş olsun :( benim olduğum ameliyatın adı vajinal septum :/

cingifilli dedi ki...

canım çok geçmişş olsun.bi süre yazlıktaydım.hemen yazını okudum.merak etmiştim seni.
elbisede çok yakışmış,terlikler çok cici.

Zeynep dedi ki...

cingifillicim çok teşekkür ederim canım bu dönemde en çok merak edip yorumlarıyla destek verenlerden biriydin ayrıca teşekkür ederim :)

Sochic dedi ki...

zeynepcim uzun zamandır giremiyordum son dakikalardan uzak kaldım tabi neyse tekrar geçmiş olsun ii olmana sevindim canım:)her zamanki gibi harika görünüyosun maşallahh:)

Hedonist Queen dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun ya, ben de ameliyat oldum inşallah senin gibi çabuk toparlarım, maşallah formundasın güzel arkadaşım :)

Zeynep dedi ki...

sochiccim çok teşekkür ederim tatlım :)

hedonistQueen iltifatın için çok teşekkür ederim canım,sanada çok çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede toparlanırsın..