11 Ağustos 2010 Çarşamba

Bazen herşey sararıp solar biz hep renga rengarenk

Yazıyı okuduktan sonra lütfen başlıkla ne alaka demeyin bu yazıyı yazarken bu şarkıyı söylüyodum :) Yarın sabahın köründe kalkıp hastaneye gidicem ama bu saatte konadla uğraşıyorum,yo yoo ben zaten hiç bi zaman normal bi insan olduğumu iddia etmedim azcık gelgit akıllıyım :) Neyse önceki yazımda bahsettiğim avon siparişimdeki oje, rengi luxe lavender sürümü rahat, fırçası ve kıvamı güzel bundan yıllar önce yine avondan bi oje almıştım hala sapasağlam durur kıvamı falan, zannediyorum buda öyle olur.Ojenin rengini tam olarak yansıtmaya çalıştım gerçi ama bu renk tam bi leylak çiçeğinin rengi.Kuruma süresi nasıl bilmiyorum çünkü ben oje kurutucu ile kullandım (ondanda ayrıca bahsedicem).Biraz öncede vivalanails.den aldığım konad m35 diski ile peri kızı ve kalpcikler yaptım :) Ne olursa olsun ameliyata girsemde süsümden asla ödün vermem :)





24 değerli yorum:

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

tIRnak şklin çok güzel canım,ne sürsen yakışır:)Çok beğendim.Bu arada geçmiş olsun.

Shopp-ing-bag dedi ki...

2 ameliyatımda ve doğumda tüm çabalarıma rağmen bi grce önce özenle sürdüğüm ojelerimi silmişlerdi..halbuküü gelen var giden var :))dedim ama olmadı..sana şimdiden çok geçmiş olsunnn..su gübü geçsin ameliyatın..hemen de gel. :))

Hande dedi ki...

cnmm bende bu renkten istiyorum avon siparişini nasıl vermem gerek sen nerden aldın:)

AtolyeKedi dedi ki...

Off renge bayıldım çok güzel durmuş

Zuzu dedi ki...

Cok guzel olmus =)

tubiss dedi ki...

ne ameliyatı :( geçmiş olsun cnm inşallah bir an önce sağlığına kavuşursun :)

cecilia dedi ki...

cnm öncelikle ameliyat için geçmiş olsun diyorum, umarım bi an önce herşey yoluna girer. tırnaklarına, ojenin rengine, duruşuna, konadına, her bişine bayıldımm, çok yakışmış ;)

cingifilli dedi ki...

ayy çok şirin olmuşşş.canım geçecek biticek rahatsızlıklar.sıkı takibindeyim.iyi haberini hemen yaz olurmu.merakta bırakma

Sochic dedi ki...

ojenin rengine, konada,tırnaklarına her zamanki gibi bayıldımmm. geçirceğin operasyın için de geçmiş olsun bitanem en kısa zamanda zıpkın,dipçik gibi burada olman dileğiyle.seviyoruz seni:)))))

CMOS dedi ki...

canım ojede çok güzelde,ben sana iltifat etçem:) ellerini çok zarif buldum hep böyle nazik ellerim olsun istemişimdir:)

Zeynep dedi ki...

prenses tapşin çok teşekkür ederim :)

shopp-ing-bag çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :) hala aklım almıyor neden silerler yani dediğin gibi gelen giden var bakımlı olmak lazım ;)

handecim biraz geç cevap veriyorum özür dilerim ama malum anca bilgisayarın başına geçebildim :) annem kendine bişeyler aldığı için üye olmuş avona onun aracılığı ile sipariş verdim ben istersen sende üye olup avantajlarından yararlanabilirsin hemde :)

atolye kedi teşekkür ederim :)

zuzucum çok teşekkür ederim beğeenmene sevindim :)

tubişş çok teşekkür ederim :)

ceciliacım iyi dileklerin ve iltifatın için çok çok teşekkür ederim :)

cingifilli çok teşekkür ederim canım desteğin için! allaha şükür şimdi iyiyim :)

sochiccim çook teşekkürler canım :) bende sizi seviyorum :)

cmos çok teşekkür ederim iltifatın için :)

cemre dedi ki...

ojeyede konadada tırnaklarınada bayıldım çok güzeller

Zeynep dedi ki...

cemre çok teşekkür ederim :)

Oje Delisi : ) dedi ki...

canım blogunu gezerken keşfettim. bende mor rengini çok severim. Avondan aynı renkleri sipariş vermişiz :)

geçmiş olsun bir de.

ChunLi Beauty dedi ki...

evet ben şimdi bu tırnakları bu baskıları kıskandığımı itiraf ediyorum :D

Zeynep dedi ki...

oje delisi çok teşekkür ederim :)

busecim bende senin o enfes makyajlarını kıskanıyorum :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Post adın neşe dolu ayrıca renk süper bebeğim

Zeynep dedi ki...

stil direktörüm teşekkür ederim rengi beğenmene sevindim :)

tarih84 dedi ki...

şu hayatta kıskandığımm 2 şey var:

1-) çok yiyip kilom almayan kızlar.
2-) pürüzsüz oje sürebilen kızlar.

kahretsin ve bven hiiç oje süremiyorum.

çok yakışmış,renk gerçektende güzelmiş.oje sürüşü pürüzsüz,bravoo

azıcık kıskandım mı ne:)

Zeynep dedi ki...

tarih84 çok teşekkür ederim :) yıllardır oje sürdüğüm için belkide böyle güzel sürüyorumdur ;)

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten, acaba bu tırnak stikerlarını nereden alabiliriz ya? :)

Zeynep dedi ki...

adsız teşekkür ederim :) bunlar stiker değil konadla yaptım bunları konad başlığı altındaki yazılara bakarsan sana yardımcı olur :)

cansudere dedi ki...

oje üzerine nasıl süsleme yapıyorsun canım veya nereden temin ediyorsun bana dünersen sevinirim sevgiler...

Zeynep dedi ki...

canım konad başlığına ve şu başlığa bi bak istersen işine yarıtcak bilgiler var ;)
http://siyahprenses.blogspot.com/2010/06/konad-landm.html