11 Ağustos 2010 Çarşamba

Avon Siparişleri

Berbat günler geçiriyor olmam kozmetik alışverişi yapmıycağım anlamına gelmiyor tabi.Espiri bile yapabiliyorum hatta bugün anneme ameliyat önlüklerinin ne renk olabileceğini sordum (sanki daha önce hastanede çalışan ben değilde o :) ) ona göre yeni aldığım yeşil ojeyi sürücem.Puff ben böyle geyiklerle anca kendimi kandırıyorum ya neyse...
Annem kendine devamlı bişeyler aldığı için avona üye olmuş bende bu vesileyle ne zamandır isteğim ojeleri aldım,detaylı fotoğrafları daha sonra...

4 değerli yorum:

DideM dedi ki...

zeynepcım o oje kurutucu sanırım.bendede var ama bn pek hoslanmadım.yaglı sankı bakalım sen sewıckmısın?

bu arada gecmiş olsunn

Zeynep dedi ki...

didemcim teşekkür ederim :) evet canım oje kurutucu,dün denemek için sıktım bende yağlı olması değilde sanki iz bırakıyo gibi o rahatsız etti beni :)

DideM dedi ki...

aynen canım ız bırakıyo kesınlıkle.sen daha once kalyonu tanıtmıssın ondan alıcam sanırım.sevmedım bu avonu.

Zeynep dedi ki...

didemcim kalyonunki süperdi hiç bi şekilde iz falan bırakmıyodu bunuda zaten deneme amaçlı almıştım bakalım henüz tam olarak kullanmışta sayılmam gerçi ama kalyonun yerini tutmayabilir :)