12 Temmuz 2010 Pazartesi

ZzZeBrA ;)

Konad m57 diski ile yaptığım zebra deseni..



14 değerli yorum:

Betul dedi ki...

gercekten guzel olmus. beyazliyi daha cok sevdim ama :))

Zeynep dedi ki...

betül çok teşekkür ederim :) ben ikisinide sevdim :D onun için böyle kullandım :D

//SECHHILL\\ dedi ki...

çok güzel ve düzgün olmuş canım
tırnak modelin de çok güzel o yüzden çok güzel durmuş.

Zeynep dedi ki...

sechhillcimm çok teşekkür ederim :) beğenmene sevindim :)

Kardelen dedi ki...

çok qüzel olmuş :)

Yasir'in Annesi dedi ki...

betule katılıyorum beyazlısı daha hos duruyor ama diğeride qüzel..:)

Zeynep dedi ki...

kardelen teşekkür ederim :)

yasir'in annesi teşekkür ederim :)

BAHAR dedi ki...

çok güzel olmuş, bende denemek istiyorum , nerelerden bulabiliriz, ve fiyatları nasıl, bilgi verebilirseniz sevinirim.
sevgiler
BAHAR

Zeynep dedi ki...

bahar çok teşekkür ederim :) ben bu konad setini kozmetikcim.com dan 40 tlye aldım..

Hande dedi ki...

ya bayıldımmmm tam o beyazlı desenınde ve bu renk bluzum var suan o tırnakların benım olsn ısterdmm:)

www.swiftasdesire.blogspot.com

Zeynep dedi ki...

hande teşekkür ederim :) o tırnakların senin olması zor değil hemen bi konad seti al kendine ;)

Zeynep dedi ki...

hande teşekkür ederim :) o tırnakların senin olması zor değil hemen bi konad seti al kendine ;)

Hande dedi ki...

evet almalıyımm leoparlı tırnagada bayıldımm:)

Zeynep dedi ki...

handecim ozaman kesinlikle m57 diskini almalısın ;)