30 Temmuz 2010 Cuma

Trendyol Alışverişim

Geçenki yazımda bahsettiğim,trendyoldan aldığım bettybooplu çantam bugün geldi.Ve etiketinde benim daha önceki çantamı aldığım yer yazıyodu :) Yorumlarda tarif etmiştim hatta eminönü-mercanda falan diye.Yani almak isteyen olursa oraya gidip alabilirler.Fiyatlarıda bizim indirimli olarak aldığımız haliyle aynıdır muhakkak :)

4 değerli yorum:

Shewolf dedi ki...

ayy bu da güselmiş :)

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederim shewolf :) eh yerini biliyoruz nasılolsa artık oraya gideriz :)

Tasarım Meydanı-Aysun dedi ki...

Merhaba siyah prenses, Trendyoldan ben de aldım bu çantadan, birde pembe Betty' li büyük boyundan aldım... Çok güzel... Sende güle güle kullan...
Görüşmek üzere...

Zeynep dedi ki...

aysun çok teşekkür ederim :) snde güzel günlerde kullan ;)