27 Temmuz 2010 Salı

Taupe Renk Arayanlar

Pastel 75 numara
Flashlı
Günışığı

13 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

pis cadı tırnakların güzelliğine bak!! çok yakışmış :)

Zeynep dedi ki...

ehehehe :) teşekkür ederim canım benim ;)

LittleDumBlonde dedi ki...

Tırnakların inanılmaz güzel Zeynep'cim maaşallah.. Bunu ben de deneyceğim Sevilla nınlinden daha güzel gibi.

Zeynep dedi ki...

littledumblonde çok teşekkür ederim :) sevillanınkini denemedim ama bu rengi seviyosan denemelisin kesinlikle :)

Lucy dedi ki...

işte bu! muhteşem bir renk, bravo pastele, yapmış aynısını. Senin tırnakların da ojeyi konuşturmuş Zeynepçim, harika görünüyor

Zeynep dedi ki...

lucycim iltifatın için teşekkür ederim şekerim :) rengi chanelinkiyle aynı gerçektende ;)

Sochic dedi ki...

of of süpermiş bu renk ama ben kendime yakıştıramıyorum işte sende harika durmş

Lucy dedi ki...

Zeynepçimmmm bulamadım yahu ben bu ojeyi. Gratise girdim yok, beşiktaşta büyük bir kozmetik mağazasına girdim yok bugün en son watsonsta bakacağım. nerden aldın kuzum sen bu ojeyi? Bulamazsam komaya gireceğim:D

Zeynep dedi ki...

canım ya tüh o kadar yer dolaşmışsın bulamamana üzüldüm :( ben 212 avmdeki watsonstan almıştım..

Lucy dedi ki...

Buldum buldum:)) Kadıköy Watsons'ta buldum ve 3 adet aldım ne olur ne olmaz diye:)) Tırnaklarımdalar şu anda ben de mutlu mutlu onları seyrediyorum:)) Çok teşekkürler Zeynepçim haber vermesen bu ojeyi uzun süre göremezdim;)

Zeynep dedi ki...

güzelgünlerde sür sürüştür şekerim (: iyi yapmışsın fazla almakla (: ayrıca rica ederim işe yarar bişeyler paylaştıysam ne mutlu bana (:

youknow dedi ki...

flormar 413 denemelisin tek kat yetiyor ve cok hızlı kuruyor

Zeynep dedi ki...

flormar 413 not ettim :)