7 Temmuz 2010 Çarşamba

Leopar Desenli Konad

Heyooo!Evet evet hala yaşıyorum fakat bu aralar içimden hiiiç bişey yapmak gelmiyor :( Yaz rehaveti beni tamamen etkisi altına almış durumda :D Bu nedenle ne bloğuma bişeyler yazmak geliyo içimden ne de yeni bişeyler yapmak.Acilen tatile çıkmam lazım, fakat hala bi plan yapmış değiliz uyuşuk kocam saolsun.. Şu sıralar tek uğraşımız minnoş :) Hayatımızın merkezi oldu velet :)
Bugün aldım elime ojeleri başladım Öykü'nün bloğunda bahsettiği tekniği yapmaya; http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/search/label/Marble%2FEbru%20Tekni%C4%9Fi
becermem ne mümkün! Uğraştım,uğraştım herşeyi gayet güzel yaptım fakat iş şekil vermeye geldiğinde elime yüzüme bulaştırdım,baktım akıl sağlığım yerinden gidicek bıraktım :) Sonra konada sardım vee işte ortaya bu çıktı ;) Tabanda flormarın supermatte m110 no.lu ojesi var.Bir leopar sever olarak buna bayıldım :) Nasıl olmuş sizde beğendiniz mi?




16 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

cok beğendim canımm:) o rehavetin bi benzerinden bende de var malesef havalardan sanırım

Tuğba dedi ki...

Aaa süper olmuş :) bayıldım

Zeynep dedi ki...

sochiccim beğenmene sevindim :) off bi geçse şu rehavette yaa :)

ablacım beğenmene sevindim :) sana da yapim diycem ama sen sadelikten ölmeyi tercih edersin hahahaah :)

Tuğba dedi ki...

Hahahaa ben senden isteyecektim " bunu banada yapalım" diye ama sen şimdi bunu diyince soyleyememde ben :))
şaka bir yana tabide ben böyle iyiyim be guzelim ;)

Bulutmavisi dedi ki...

Bayıldım yahu çok güzel olmşlar bende istiyorum :D Marble'a gelince ben yaptm onu başardım hahahay :D

Ablaya laf yok hehehe :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Süper olmuş ne kadar beceriklisin yaa :)

nilgün dedi ki...

leopar deyince akan sular durur .. nefis olmuşlar !

Zeynep dedi ki...

ablacım sen iste ben yaparım ;)

gökçecim teşekkür ederim :)senin yaptığın marbleye de gördüm gerçekten başarılıydın ;) ablaya gelinceee ben ona sataşmadan duramam :D

did dans la mode beğenmene sevindim çok teşekkür ederim :)

nilgün leoparı bende çok severim ;) teşekkür ederim :)

Lucy dedi ki...

çok marifetlisin Zeynepçim, harika görünüyorlar

Zeynep dedi ki...

lucycimm teşekkür ederim tatlım :)

ChunLi Beauty dedi ki...

owww cok hoş olmuş :D sevdim !!

Zeynep dedi ki...

busecimm teşekkür ederim tatlım :)

mihrace dedi ki...

leopar desenine bayılıyorum. konad'ın en güzel paletlerinden biri bu bence bayıldığım leopar ve zebra desenleriyle:)

Zeynep dedi ki...

mihrace sana katılıyorum bu disk sırf bu iki desen için alınır :)

Yelda dedi ki...

zeynepcim çok beğendim eline sağlık. Konad'ın hangi diski bu ve desen için konad'ın ojesini mi kullandın? herhangi bir oje olur mu? kendine iyi bak. kedişe selamlar :)

Zeynep dedi ki...

yeldacım çok teşekkürler :) konadın m57 diski bu siyah olanda konadın kendi ojesi ama koyu kıvamlı herhangi bi oje ilede konadı kullanan çok fazla oje bloggerı var gayet başarılı sonuçlar elde ediyolar :)