30 Temmuz 2010 Cuma

Flormar Neon Seri 8 Numara

Flormarın neon serisi ile ilgili zuzu http://insideofmypurse.blogspot.com/ ayrıntılı postlar hazırlamıştı zaten ama bende bahsetmek istedim. Zaten bu pembeyi alma sebebimde zuzunun bloğunda görüp rengine vurulmamdı :) Fotoğraflarda pek yansıtamadım aslında rengini ama bu pembe ciddi fosforlu,resimde göründüğünden biraz daha koyu ve 1.km ilerden ben burdayım diye bağıran bi renk :) Karanlıktaki hali rengin neonluğunu açıklar sanırım :D



6 değerli yorum:

tubiss dedi ki...

keşke 1 numara yerine 8 numarasını alsaymışım :)

Zeynep dedi ki...

sanıyorum neon serisinin içinde en cart pembe bu :)

Adsız dedi ki...

offf harikaymışşşşşşş
hem renk
hem tırnaklar :)
hiç bulaşığa deterjana elin değmiyor galiba fıstık, elde ne zaman bulaşık yıkasam tırnaklarım kırılıyor benim:(


neslihan

Zeynep dedi ki...

neslihan çok teşekkür ederim :) aslında bende tırnak kırılması kosunda problem yaşıyorum :)ama ne kadar kırılırsa kırılsın tırnak yapım uzun olduğu için kötü gözükmüyolar ;) bende elimi suya detarjana soktummu kötü oluyolar o yüzden bulaşık falan yıkıycaksam muhakkak eldiven kullanıyorum :)

Hande dedi ki...

karanlık resımdekı goruntu cok hos olmus

Zeynep dedi ki...

:) fosforlu fosforlu :)