26 Temmuz 2010 Pazartesi

Bisiklet...


Accessorize indiriminden bana düşen parçalardan biri...Çok şirin :)

7 değerli yorum:

yesilerik dedi ki...

cok tatlıymıs zeynep
agır mı pekı?

gule gule kullan

Zeynep dedi ki...

yeşilerik teşekkür ederim :) alıştığım kolyelere göre birazcık ağır kalıyo ama taktığımda rahatsızlık vermiyor ;)

Tuğba dedi ki...

Yuh ne kadar büyük gozukuyor ben cep tel. Dan bakıyorum birde :)) çok büyük çıkmış bu bee :)) güle gule kullan sekerim,kaşla göz arası aldın bunları unutmadııımm ;)

Hedonist Queen dedi ki...

Çok cici gerçekten de :)

Zeynep dedi ki...

yok be abla çokda büyük gözükmüyo aslında resimde :) ama telefonda öyle gözüküyo olabilir :)

hedonist Quenn çok teşekkür ederim :)

Lucy dedi ki...

aaa:) ben de aynısından almıştım, çok şeker, çok severek kullanıyorum

Zeynep dedi ki...

lucycimm sende güzel günlerde kullan tatlım :) bende çok severek kullanıyorum ;)