26 Temmuz 2010 Pazartesi

Başlık Bulmakda Zor İş :)

Bu aralar bloğa sadece okumak için giriyorum bişeyler yazmak hiç içimden gelmiyor.Bi süredir sağlık problemleriyle uğraşıyorum zaten 10-15 güne kadar küçük bi operasyon geçiricem, tabi tıp için küçük ama benim için büyük :D
Haftasonu da çok sevdiğim yıllardır görüştüğüm arkadaşımın nişanı vardı,ordan bi resimle yazıyı renklendirmek lazım :)



Soldaki malum ben,ortadaki nişanlanan arkadaşım, sağdakide biricik dostum :)

15 değerli yorum:

BAHAR dedi ki...

arkadaşına mutluluklar dilerim , sana da geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum canım, bu arada elbisen süper markasını öğrenebilir miyim ?

Zeynep dedi ki...

teşekkür ederim bahar :) elbisem dorothy perkins

ecce dedi ki...

geçmiş olsun,umarım en kısa zamanda iyileşirsin...

ChunLi Beauty dedi ki...

Canım benim hayırdır neyin var??? cok gecmis olsun!! yine cok güzelsin maşallah!! arkadasına mutluluklar dilerim :)

M¥PriNcessS dedi ki...

canım cok hoş görünüyorsun arkadasınada ömür boyu mutluluklar... ;)

Zeynep dedi ki...

ecce çok teşekkür ederim :)

busecim çok teşekkür ederim canım :) kadın hast. ile ilgili bi operasyon olucak..

prensesim çok teşekkür ederim canım :)

style m dedi ki...

ne guzel görünüyorsun öyle elbisen cook hos,arkadasina mutluluklar.

Hande dedi ki...

mutluluklar cnm:) elbiseni çok beğendim ayrıca şimdiden geçmiş olsun

Sochic dedi ki...

her zamanki gibi parlıosun tatlım maşallah.geçmiş olsun bu arada çabucak atlatrsın inş canım:)

Zeynep dedi ki...

styl m çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

hande çok teşekkür ederim :)

sochiccim çok teşekkür ederim tatlım :)

Hedonist Queen dedi ki...

Geçmiş olsun canım çabucak iyileş :)

Tuğba dedi ki...

Oooo Zeynep Hanim güzelliğimizden ödün vermiyoruz ama ;) süper görünüyorsunuz üçünüzde masallah size .. Bu fotografın aynı kisiler ile cekilmisi geldi aklıma ben çekmiştim senin kına gecende ;) Gozde icinde Allah tamamına erdirsin dileklerimle yazıma son veriyorum :)

Zeynep dedi ki...

hedonistQueen teşekkür ederim canım inşallah :)

ablacım teşekkür ederiz ;) bahsettiğin resimi hatırladım evet :)

Roxana dedi ki...

Geçmiş olsun canım...

Zeynep dedi ki...

roxanacım teşekkür ederim :)