11 Haziran 2010 Cuma

Üzgünüm Çünkü..

Dün yavru bi kediciğe yuva olucaktık ama olamadık :( Dün gece yarısı beylerbeyinde arabayla giderken önümüzdeki çöp kamyonundan bir anda yolun ortası önümüze minicik bi kedi yavrusu düştü,Allat'tan arkamızda araba yoktuda anında durabildik,inip ezilmesin diye yolun ortasından alıp kaldırıma koydum,arabaya binmemle biz niye bunu eve götürmüyoruz demem bir oldu.Eşim evde evcil hayvan besleme konusunda çok tepkilidir hiç istemezdi ama dün 'hadi in al' deniyince nasıl mutlu oldum anlatamam,indim fakat kedicik öyle korkmuşku park halindeki bi arabanın altına kaçmış tam elimi uzattım alıcaktımki kaçtı ve tekerleğin üzerine bi yerlere sindi :) Yaklaşık 1 saate yakın 5 kişi bi kediyi çıkaramadık ordan ve en son çaresizce arabanın üzerine not bırakıp gitmek zorunda kaldık.Ama ben ağladım ağlıycam o derece kötü oldum kediyle aramda bi an duygusal bi bağ oluştu nidalarıyla eve geldik.Eşimde şimdilik evcil hayvan konusunda ikna olmuş gibi görünüyor dün gece internetten epey köpek falan baktı.Bakalım napıcaz :)

10 değerli yorum:

yıldız dedi ki...

ayy zavallı yavrum tühhh güzel bir yuvayı kaçırmış

valla evcil hayvan süper bişi . benimde kedim var. bende dışarda besledim en sonunda eşimi ikna edip içeri aldım:)
inşallah güzel bir kediciğin olur kediler çok tatlı çünkü

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

hadi hayırlısı cnm.Benimde çok miniş bir siyam kedim var.Goldenimda vardı ama o sorumluluğu üstlenemedim.Köpek bebek gibi oluyor evde bırakıp dışarı bile gidemiyordum.Bu nedenle daha fazla alışmadan ona çok tatlı bi siyam yavrusu edindim.Birde kediler çok titiz hayvanlar olduğundan onlarııı çokk seviyorumm.

M¥PriNcessS dedi ki...

canım ya kıyamam elınden gelenı yapmıssın... Bi Havyan alırsanız ilerde lütfen petshoplardan almayın!! Hayvan barınaklarından alın...Özellikle köpeğin bakımı çok zor ,16 yıl baktım ben...kedi gibi değil ona vakıt ayırıp gezdirmeniz lazım günde 2-3 kez eğer eşin ve sen çalışıyosanız kedi almanızda yarar var diye düşünüyorum..

ChunLi Beauty dedi ki...

köpüşşşşşşş alınnnnnnnnnnnn sonra bizim sahile gelin sonra bizim kuzuyla doya doya oynasınlar!!! :D golden alın cok akıllılar :D tabi kücük birsey istiyorsanız onu bilemem ama kücük ırklarda cok havlıyor :)

cicibebe dedi ki...

evde köpek beslemeyi hiç önermiyorum cnm, kokudan giremiyor alışık olmayanlar :( yaşadım biliyorum :/

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

yıldızcım bende eşimi ikna etmişken bu fırsatı kaçırmak istemiyorum :)

modamakyajgüzellidünyası siyamları bende çok seviyorum :)

prensesim barınaklardan almayı bizde düşündük ama eşim cins köpek istedi birde barınaklardan alırken baya prosödür gerekiyo :)

ayy busecim ne güzel olurdu! goldenlerı bende çok seviyorum ama biraz daha küççük bişey düşünüyoruz :)

cicibebe işin bide o kısmı var dimi :/ düşündürmüyo değil benide bu durum ama helebi karar verelim ondan sonra düşünücez artık onuda :)Bakalım hala kedimi köpekmi karar veremedik karar vermemizde epey bi zaman alıcak gibi duruyor :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prensesim ben çalışmıyorum ama dediğin gibi zaman ayırma konusunda eğer başarılı olamassam çok üzülürüm :( karar verme aşamasında tecrübelerinizden kesinlikle yararlanıcam :)

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

wala cnm cok cok iyi düşün inan ben hala köpeği başkasına sahiiplendirdiğime ağlıyorum.Resmen psikolojik sarsıntı geçirdim.Az zamanda olsa alışmıştım ona.Ama sorumluluğu ile baş edemedim.Sabahları çok erken çıkarmak lazım.Ve evde bırakıp kesınlıkle uzun zaman dışarıda kalamıyorsun.Havlama problemi olsun komşular olsun bunlar çok iyi düşünülmeli.Golden olduğu halde evimize şikayete zabıtalar geldi.Düşünmeden hareket ettiğim aldığım için vicdan azabı çekiyorum.Daha fazla alışmadan oda bana alışmadan çok iyi yere sahiplendirdim.Ama dersen ben bütün sorumluluklarına hazırım tabiki köpek derim çünkü resmenn insanın çoçuğu oluyor.Kedi ise wc problemi yönünden mükemmel.20 günlük dha yürümesini bile bilmiyorken hemen kumuna koşuyor.Ve kokusu olmamasından çok iyi.Ayyy çok yazdımm canım=) ama napııım çok dertliyim bu konuda:( paylaşmak istedim hala hergün mutsuz oluyorum aklıma gelince.Şimdi bütün sevgimi kedişime adadım artık.

ChunLi Beauty dedi ki...

ben koku olayina katilmiyorum biz cok titiz bakiyoruz evide devamli havalandiriyoruz.. Burnu cok keskin bir arkadasim gelmisti evde hayvan oldugunu anlamadi bile.. Bu biraz bakimla ilgili bence...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

modamakyajgüzellikdünyası öncelikle çok teşekkür ederim değerli bilgilerin için :) eğer alırda bende sorumluluklarımı yerine getiremez ve verirsem çok üzülürüm kesin,yani aslında dediğim gibi kedimi köpekmi karar verebilmiş değilim :( ikisinide çok seviyorum çünkü :)

busecim yani bende ciddi anlamda titiz davranıldığı sürede böyle bi problem yaşıycağmızı sanmıyorum zaten eşim bir odayı tamamen ona vermek suretiyle kabul etti :) benim içn asıl büyük sorunlardan biri annem falan köpek olan evde bişey yiyip içemez öyle garip bi huyu var :) ama seninde dediğin gibi bakımla alakalı asında :)