2 Haziran 2010 Çarşamba

Tipsiz Çilekler :)

İtiraf etmeliyim bunları yapmaya başlamadan önce bu kadar çirkin yapıcağımı bilseydim hiç başlamazdım yapmaya :D Ama ilk denemem canım napimmm ben zaten çöp adam bile çizememki çilektin bi şaheser yaratim :) Yaz günlerinde evimize gelen dostlarımız için değişik bi sunum şekli olur diye düşündüm ;) Sizce nasıl olmuş,insanın iştahını kapatırmı bunlar :D

11 değerli yorum:

SvGLove dedi ki...

Hepsi ağızlara layık olmuş,yerim ben onları:))

Tuğba dedi ki...

hahaa çok iyi yaa :) valla fikir süper o yüzden tebrik ederim seni şeker ;) Ayrıca hiçte fena olmamış ilk denemeye göre... Afiyet olsun
(bilmem bensiz boğazından nasıl geçti :P bende istiyorummm)

Adsız dedi ki...

Bitter ya da normal sütlü çikolatayı benmari usulü eritip çilekleri içine batırıp yağlı kağıt üzerinde dondurmanızı tavsiye ederim. Çikolata sosu akışkan olduğu için kaşlar gözler de bozulmuş bence.

my pink world dedi ki...

zeynepcim çok tatlılar bence canım ellerine sağlık.
canım bir önerim eğer eritilmiş çikolataya batırıp çilekleri dolaba koyup çikolata donduktan sonra yüzlerini çizersen daha hoş olur sanki...
sıcacık sevgiler

mimozayım dedi ki...

ııımmm.. bence sunma kimseye, sen ye :)

gunesyuksel dedi ki...

deli seni.. sankı donmamıs gibi cıkolatası.. millet yapinca kalıp gibi duruyor.. belki ondandır cnm.. mucks..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ablacım teşekkür ederim :) sanada yaparım merak etme :)

svglove teşekkür ederim :)

adsız normal çikolataları ertimeye çalıştım benmari usulü fakat çilekleri batırabileceğim bi kıvama gelmedi bi türlü :/ dediğin gibi çikolata sosu akışkanlığından dolayı iyi olmadı :)

ezgicim teşekkür ederim canım:) eminim senin elin değse süper olurdu :) söylediğin gibi yapıcam birdahakine :)

mimozayım bunları sunmadım ben yedim :)

güneşcim ben doğru formülle yapmadım ondan canım :)

Eda dedi ki...

Hiç moralini bozma çünkü o boyama ürünleri hiç kullanışlı değil, ben de kurabiye süslemeye çalıştım ama çok zor kıvam alıyor, hemen donuyor. Ben bir daha almam bu üründen.. Çok cici bir sunum ama :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

edacım teşekkür ederim :) çok haklısın şekil almaları konusunda,tüpten çıkarken bile zor çıkıyo,bende bidaha alcağımı sanmıyorum :)

genç bakış dedi ki...

bu çilekler çok güleryüzlü olmuş, acaba yapana mı benzemişler? tipsiz ama çok tatlılar ellerine sağlık.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

canım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)