18 Haziran 2010 Cuma

Remington Protect & Straight

3 yıldır kullandığım emektarım remington düzleştiricimin kablosu kırılınca servise verdim.Remington bozulan ürünlerini tamir etmek yerine garanti süresi devam ediyorsa ücretsiz bi şekilde aynısı gönderiyolar,ürünün aynısı yoksa eşdeğer özellikte üst modelini gönderiyorlar.Benimkinin garanti süresi dolduğu için eski kullandığım düzleştiricinin üst modeli olan Protect&Straight gönderdiler,üstelik 40 tl gibi komik bi rakama :) Saçlarımla ilgili ciddi komplekslerim vardır benim çok şekilsiz olduklarından hemen hergün düzleştiririm aksi halde günüm çok kötü geçer :/ Bu yüzden düzleştirici benim için çok önemlidir.Bunu ilk kullandığımda içim burkuldu itiraf ediyorum çünkü senelerdir kullandığım emektarım artık yoktu :D Daha önceki kullandığımda bu da teflon kaplı olduğundan saçıma daha az zarar veriyor,remington kalitesi zaten tartışılmaz ama bu ürünüde çok sevdim :)

5 değerli yorum:

caramel macchiato dedi ki...

supermiş! ben de remington kullanicisiyim hiç bilmiyordum bunu. zamaninda en dogru karari vermişim ohhh =)

FashionMakeupFreak dedi ki...

Remington'ın böyle bir şey yaptığından haberim yoktu.Bir daha kesinlikle Remington alırım. Kesinlikle!!!

Güle güle kullan yeni düzleştiricini.. :)

Bulutmavisi dedi ki...

Canııım sen saçlarını düzleştiriyor muydun ? Ben doğal sanıyordum düzlüğünü.Çünkü o kadar sağlıklılarki kırılma falan yok :| Ay çok şaşırdım o zaman benmde remingtonlanma zamanım gelmiş rowenta mahvetti saçlarımı :(

Zeynep dedi ki...

caramel macchiato bende başıma bunlar gelince aynı şeyi düşündüm :)

fashionmakeupfreak teşekkür ederim :) benim maşamda remington ve çok memnunum kesinlikle tercih edebilirsin :)

Zeynep dedi ki...

gökçecim o düzlük malesef doğal değil :) teflon kaplama olması çok daha az zarar veriyo saçlarıma :)