23 Haziran 2010 Çarşamba

Pastel Pudra

Daha önce bi kaç yerde pastelin pudrası ile ilgili güzel yorumlara rastlamıştım ve denemek için aldım.En son lisede flormarın pudrasını kullanmış biri olarak :) bu pudrayı sevdim.Süper bi kapatıcılığı yok ama benim gibi fondotenin üzerine kullanıp ipeksi bi görünüm elde etmek isterseniz kullanabilirsiniz.

9 değerli yorum:

Lovebug dedi ki...

bir ara ben de almayı düşünüyorum ...

Büyükmüş hem de ne güzel.

Bulutmavisi dedi ki...

Sanırım herkes lisede flormar pudra kullanmış :DDD Benmde ilk pudram flormardı :) Fiyatı ne kadar Zeynepçim bunun ?

Zeynep dedi ki...

lovebug büyük bi ürün evet uzun süre gider gibi gliyo bana :)

gökçecimm aynen canım flormar ilk kullandığım pudra markasıdır :D fiyatı 13-15 arası civarındaydı :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İpeksi görünüm elde etmek isterseymişiz :) kız anlatımını yirim senin :)

Zeynep dedi ki...

hihihhihi :)

Adsız dedi ki...

bir liseli olarak çok önemli bir sorum olucaktı flormar pudradan memnunmuydunuz sivilvce fln yaptımı

Zeynep dedi ki...

adsız çok kısa bi süre kullanmıştım ve sivilce gibi bi problemim hiç olmamıştı zaten ergenlik dönemindede sivilce problemi yaşamamıştım ama herkeste farklı etkiler yapabilir...

~~Kader~~ dedi ki...

13-15 civarı ise iyiymiş fiyatı denemek lazım :)

http://ekstralove.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

fiyatının ucuzluğu denemek için daha bi çekiyo insanı gerçektende ;)