14 Haziran 2010 Pazartesi

Pasta ve Kurabiye Yaptım :)

Yarın misafirlerim var ablamın arkadaşları (15 yıllık) yani benimde ablalarım oluyor bana gelicekler bende bugünden yaş pasta ve kurabiye yaptım :) Hayatımda ilk defa kurabiye yaptım daha önce kayınvalidem yapıyordu ve çok seviyodum öyle hafif,yumuşacıkki 40-50 taneyi bi anda yiyebilirim yani o derece ;) Fakat ben tarifi birazcık değiştirip yaptım içine Dr.Oetker'in Bitter-Mandel aromasından koydum ve sonuç muhteşem :)


Pastayı pastaban,pasta kreması,damla çikolata ve dondurulmuş vişneyle yaptım.Üzerindeki granül 2 renkli çok güzel bi kremaydı fakat kendiliğinden tüm pastaya yayılmadığı için spatula ile yaydım sonuç böyle oldu :) Süslemeside ablama ait.Ellerine sağlık bacım :)

Kurabiye içinde yarım kilo nişasta,1 su bardağı un,1 su bardağı şeker,1 paket margarin,3 yumurta,1 paket vanilya,1 paket kabartma tozu,birde acıbadem aroması kullandım eğer siz yaparsanız aroma koymasanızda olur .Kurabiyelerin üzerinede yumurtanın akını sürüp ceviz koyuyoruz ve 200 derecede üstü tam kızarmadan alıyoruz.

9 değerli yorum:

Tuğba dedi ki...

ne süs ne süs olmuş ama :))) neyse yarın yiyceezz yorumlarımı yine yazarım tatlım ;)
hmm kurabiyeler enfes olmuş ama,yemesi çok zevkli çünkü hiç baymıyor :)

Ellerine sağlık

Tuğba dedi ki...

ne süs ne süs olmuş ama :))) neyse yarın yiyceezz yorumlarımı yine yazarım tatlım ;)
hmm kurabiyeler enfes olmuş ama,yemesi çok zevkli çünkü hiç baymıyor :)

Ellerine sağlık

Tuğba dedi ki...

bu arada biz kızlar ile 17 yılı devirdik bile :) senin ile 12 yıl olmuş düşün artık :)

Zeynep G.Duman dedi ki...

bacım teşekkür ederim afiyet olsun seninde ellerine sağlık :) bu arada yaşlanmışsınız siz :D

ChunLi Beauty dedi ki...

ooo ellerinize saglik fistiklar :D bigun bende isterim :P

Zeynep G.Duman dedi ki...

busecim sen gel yeterki daha neler neler yaparız biz :)

Serpil dedi ki...

kurabiyenden yaptımm nefis olduu vok begendi herkess :) cok teşekkrler tarif içinn..

Zeynep dedi ki...

afiyet olsunnn :) rica ederim :)

melisa dedi ki...

kurabiyeler muhteşem görünüyor ellerine sağlık en kısa zamanda deneyip görüşlerimi bildircem