15 Haziran 2010 Salı

Minik Canavar :)

Kendi minik yaramazlıkları büyük :) 2 günde çok alıştık birbirimize çok,dibimden ayrılmıyor :)




13 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

cok tatli bi$i rengide bembeyazz harika :D daha eve ali$sin ne yaramazliklar yapicak :D

Zuzu dedi ki...

Benim minigim var hic yerinde durmuyo boylesi ilk kez geldi basima darmadagin ediyo her yeri sikilirsa

Zeynep G.Duman dedi ki...

busecim bu daha şimdiden böyle alışınca düşünemiyorum ozaman :)

zuzucum bizimkide odasının altını üstüne getiriyo :)

Tuğba dedi ki...

Haha anneme gösterdim ben fotograflarını :)) süprizi bozdum ama napok dayanamadım hadi bakalım anneme getirmeye kaldı simdi. Canlı canlı da görsün. ;)

GulininPenceresi dedi ki...

bende almak istiyorum ama cesaret edemiyorum yaa :( çok tatlııı

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yesinlerrr ya bayıldım o güzelliğe sev benim içinde

Kırmızı Adam dedi ki...

Supermis... Belki benim guzel Tekila'mi da gormek istersin. :)

Saglikli ve mutlu olsun insallah, cok tatli...

KIRMIZI ADAM

kalüfer böcüğü dedi ki...

offf benim de minik bir terrierim var, ama artık birine vermem gerekiyor. Yurda çıktım ama ayrılmak çok zor oluyor.

ecesule_ dedi ki...

uyy çok tatlı bu zıptırık:D bizde de var bi tane küçükken çok oyuncuydu büyüdü şindi yataktan kaltığı yok. ilk başta insan biraz tereddüt ediyor ama alınca da niye daha önce almamışız biz bu tontişi diyor insanın bütün sinir stresini alıp götürüyor :D sizinki de hayırlı olsun bu arada :D

Zeynep dedi ki...

Ablacım annem nasılda sevdi dimi minnoşumu :)

gülinin penceresi kesinlikle cesaret et al insanın en kötü anında antidepresan gibi oluyo :)

stildirektörüm severim tabi senin içinde :)

kırmızı adam teşekkür ederim :)

kalüfer böcüğü senin çok zor olucaktır eminim ben bile 1 haftada nasıl alıştım minnoşa :)

ecesule teşekkür ederim :) aynen öyle keşke daha önce alsaymışız bu zibidiyi :)

prettyflowery dedi ki...

hahah ilk foto çok tatlıı :):) kime yapıyo bu hareketleri :P

Zeynep dedi ki...

prettyflowery teşekkür ederiz :) eşim metreyle oynatıyodu ona yapıyo harekleri sallanan bişey gördüğünde dayanamıyoda :)

Ceren dedi ki...

Göbüşe bak ya :) Bebeklik halleri ayrı güzel oluyor bu zillilerin :))
Şimdiye kadar keşfetmişsinizdir mutlaka ama, ben yine de tavsiyede bulunayım. Lazer pointer ile oynatın :))) Kendilerini kaybediyorlar şapşikler :))