10 Haziran 2010 Perşembe

Konadla Yaşadığım İlk Başarı-sızlığım :D

Yeni bişeye başladığımda eğer başarısız oluyorsam herşeyi fırlatır atarım bi köşeye bidahada yüzüne bakmam,ama bu sefer öyle yapmadım çünkü inat ettim :) İlk denemem değil tabi bi kaç kez yaptım sildim, yaptım sildim en sonunda bunu yapabildim,ya da ben yaptığımı zannediyorum :)


15 değerli yorum:

Neşetuana dedi ki...

çok başarılıca:)

deniz dedi ki...

çok hoşşş....

cicibebe dedi ki...

aaa cnm saçmalama bence gayet süper olmuş işte, hem seninki başlangıç için zor bi disk, bence çok çok iyi görünüyo ;) dvmını bekliyoruuuuzzz : )))

ChunLi Beauty dedi ki...

aa ben cok sevdim canım cok güzeL yapmışsın!! bugün benimde tırnaklarım pembik banada yaparmısın :P

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çok güzel olmuş daha ne olsun hayatım:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Bence gayet başarılı gözüküyor haksızlık etme kendine ben çok beğendim :)

xesrax dedi ki...

çok güsel olmuş cnm,fazlasıyla başarmışsın :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

neşe tuna teşekkür ederim :)

deniz teşekkür ederim :)

cicibebe beğenmene sevindim canım :) neyime güvenipte zorunu aldıysam zaten anlamadım :)

zetocum teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

busecimm teşekkür ederim canımm :) yaparım şekerim sen yeterki iste :D

did dans la mode teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :)

esracım teşekkür ederim canım :)

mimozayım dedi ki...

süper olmuş daha ne olsun.

Roxana dedi ki...

Yaptığını zannetmiyorsun sen çok güzel bir şekilde yapmışsın işte! :) Siz bloggerlar masrafa sokarsınız insanı... Konadlanasım geldi bu şeker pembenin üzerinde o süslemeleri görünce... Güzel günlerde kullan Zeynepcim. :) Ve bizleri yapacağın diğer süslemelerden mahrum bırakma. :D

Sochic dedi ki...

bence süper olmş canımmm bol bol foto bekliorm madem konadlandın

Zuzu dedi ki...

Cok guzel olmus bence de =) Devam devam konadlara ..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mimozayım teşekkür ederim :)

roxanacım çok teşekkür ederim tatlım :) vallahi benim bi suçum yok :D

sochiccim teşekkür ederim canımm :) yaptıkça paylaşıcam ;)

zuzucum beğenmene sevindim :) teşekkür ederim :)

fluffy dedi ki...

kendine haksızlık etme cnm kesinlikle çok hoş görünüo renk uyumları da harika olmuş :) daha çok çeşit beklioruz senden hadi kolay gele :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fluffy çok teşekkür ederim :) yaptıkça paylaşıcam :)