9 Haziran 2010 Çarşamba

Konad-landım

İşte bu üç tatlı bloggerın konadla yaptığı birbirinden güzel tırnak süslemelerine dayanamayıp kendimi internette konadı araştırırken buldum :) http://www.kozmetikcim.com/ dan dün verdiğim sipariş bugün elime ulaştı ve çok mutlu oldum. Hangi diski alacağım konusunda epey kararsız kalmıştım ama en sonunda M57 almaya karar verdim,oje rengi olarakta siyah ve beyazı tercih ettim,en kısa zamanda yapıp paylaşmayı umuyorum.Birde kozmetikcim.com Avonun yeni çıkan parfümü outspoken by fergie'nin testerını göndermiş avonun parfümleri genelde bende baş ağrısı yaptığı için kullanmam ama bunun kokusu çok hoşuma gitti (bu tabisiki lolitadan vazgeçiceğim anlamına gelmiyor :D ) çoooook eskiden kullandığım ismi bilindik ama şuan benim hatırlayamadığım bi parfüme benzettim :)

6 değerli yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

güle güle kullan canım, çok güzel bir disk almışsın :) bağımlılık yapıyor ama benden uyarması :P

cicibebe dedi ki...

ben de dün aldım ve bugun elime gecti :) ama m57 diski kalmamıştı :( güle güle kullan cnm ben denemelere başladım bile silip silip yapıyorum hehehe :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

marjom teşekkür ederim tatlım :) belli belli bağımlılık yapıcağı :)

cicibebe sende güzel günlerde kullan canım :) ben de yeni başladım yapmaya :)

Lucy dedi ki...

ay çok merak ediyorum zeynepçim hemen yapıp fotoğrafla, ben de alacağım ama becerebilirmiyim bilmiyorum, kolay mı yapması?

Zuzu dedi ki...

Mutlu mutlu kullan canim =) Marjo ya katiliyorum sadece 1 diskle kalmicaksin daha da alicaksin bu tuhaf bir bagimlilik =)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

lucy dün yapmaya başladım sonuç tam bir felaket :D ilk deneyimimde beceremedim hatta kocam bile yardım etti ama ııı-ııhh olmadı :) en kısa zamanda doğru düzgün yapıp paylaşıcam :)

zuzucumm teşekkür ederim :) henüz senin gibi harikalar yaratamıyorum ama :( helebi becerim kesin başka disklerede gözüm kayar :)