9 Haziran 2010 Çarşamba

Kombin-Yeni Saç Stilim

Buraya daha çok kombin fotoğrafları eklemek istiyorum ama malesef etrafımda fotoğraf çeken kimse olmadığından ekleyemiyorum :D Genelde kocam yanımda olduğunda da ona fotoğraf çektirmek istemiyorum çünkü kendisi tam bir fotoğraf çekme özürlüsüdür :) Dünyanın en güzel kadınını getir karşına koy eline ver en iyi fotoğraf makinasını maymuna çevirir onu :D Neyseeee gelelim kombine ve yeni saç stilime,ben yırtına durim saçlarımı uzatmam lazım diye ama yinede gidip şekil verdiricem diye kestiriyorum :) Bugünde kuaförüme düz fön çek dedim 'hep aynı şekilde yaptırıyosun bide bunu deniyelim'dedi ve düzleştirici ile doğal dalgalar yaptı.Sonuca bayıldım :) İlk defa düzleştirici ile saçlarımda doğal dalgalar elde etmiş oldum.Sizce nasıl olmuş?

(Yüzüm bembeyaz çünkü sadece allık,eyeliner ve rimel var)

Atlet:Topshop

Bolero:Topshop

Pantolon:Zara

Babet:Bakırköy pazarı

Çanta:Vakko

12 değerli yorum:

Lucy dedi ki...

çok güzel olmuş ben evde kendim yapıyorum, çok kolay ve doğal oluyor, maşadan kesinlikle daha güzel

Mavi Masal dedi ki...

Boleron çok güzel.Bu aralar bu model çok hoşuma gidiyor, üzerinde görünce alsam mı diye düşündüm :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İlk defa bir boleroyu beğendim şeker

fashion house by zeto dedi ki...

Hem saçların hem sen çok güzel olmuşsunuz canım:)Düzlesştiricinin dalgası daha doğal oluyo.Grilerde çok yakışmış hayatımm:)

LittleDumBlonde dedi ki...

Bence çok güzel olmuş, doğal dalga olayı zaten insanı çok değiştiriyor abartıdan da uzak :) kendinde yapabilirsin bu şaçı kolaylıkla

whiterose dedi ki...

çok güzel olmuş bence de doğal saçlar daha güzel duruyor insan ın güzelliği ön plana çıkıyor.

ChunLi Beauty dedi ki...

saclarını cok sewdimmm bende maşa ile yapıyorum :D dogal dalgalar saça hareket ve hacim kazandırıyor o yüzden daha havalı geliyor :) sanada cok yakışmış arada birde böyle yap tatlım!! bu arada benimde ciLdim öyle güzel olsa bende senin gibi pudra yada fond. kullanmazdım :) cok güzelsin şekerparem

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

lucycim beğenmene sevindim :) bende deniycem bundan sonra kendim yapmayı :)

mavimasal teşekkür ederim :) bencede al ;)

stildirektörüm beğenmene sevindim :)

zetomm çok teşekkür ederim tatlım :)

littledumblonde teşekkür ederim canım :) kendimde deniycem ;)

whiterose teşekkür ederim :) kesinlikle doğal dalgalar çok güzel oluyor :)

busecimmm sarı şekerim güzel sözlerin için çoook teşekkür ederim :) sen saçlarının önüne yapıyosun ya düzleştirici ile kuaförümde öyle yaptı :)Cildimde aslında pürüzsüz falan değildir renkli nemlendirici ile fondoten sürmeden günü kurtarmaya çalışıyorum bazen :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım saçların harika olmuş, kombinini de çok beğendim çok tatlı gözüküyorsun :))

Hedonist Queen dedi ki...

Canım hem saçların hem kombinin çok güzel her zamanki gibi beğendim seniii :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

selam çok güzel olmuş kısa kemseyi düşünürmüsün değişiklik için

Scissor Hands 81 dedi ki...

ne dersin