7 Haziran 2010 Pazartesi

Deborah AtomicRed

Yıllardır kullanmaktan bıkmadığım en sevdiğim kırmızı rujum,rossetto atomic red 05.Rujun yapısı,nemlendirmesi ve kalıcılığı harika.Sürdükten sonra üzerine gloss sürmeyede gerek kalmıyo çünkü gayet parlak bi yapısı var.

12 değerli yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Çok güzelmiş rengi canımm belli yapısıda çok seksi olmuş:)

ChunLi Beauty dedi ki...

esmerlere kırmızıyı cok yakıştırıyorum :) bunun tonuda çok güzeL :)

M¥PriNcessS dedi ki...

keske sarışınlarada yakışsa böyle kıpkırmızı rujlar çok hoş...

b4rb4r4 dedi ki...

zeynepcım cok yakısmıs cnm zaten sende canlı renkler gormeye alısıgız bu arada bu debohrahı hangı magazalarda bulabılırız 1 senedır bulamadım :( bi gloss almıstım bır dahada bu markayı goremedım bide su evcılık oyunundakı tuçeyi sana cok benzetıyorum aklıma gelmısken dıyım dedım :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

zetocum teşekkür ederim tatlım :)

busecim sanada çok yakışır ;)

prensesim bence sarışınlarada yakışır :)

b4rb4r4 teşekkür ederim canım :) ben deborahı watsonstan alıyorum ama malesef her şubesinde yok,demek tuğçeye benzetiyosun :) bende bergüzara benzetiyorum o hatunu :)

gunesyuksel dedi ki...

cokkkkkkkkkk süper.. dişlerin de ne kdr beyaz öle.. sarısınlarda ble durmuuyo işte>:(

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sizede pembe çok yakışıyo ama :) ön dişlerimden sağdakinde dr.umun imzası var :( yıllar önce malesef bana sormadan siyah dolgu yaptığından soldakiyle farklı :D

b4rb4r4 dedi ki...

cnm zaten senı oncedende berguzara benzetmıstım :D ondan tucede yakın geldı bana sanırsam ya ben watsons da ne deborah nede rımmeli bulabılıyorum sansızlıkmıs bendekı bı ara gıdıp bakıyım senden boyle bol bol swatclar beklıyoruz cnm takıpdeyım

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

enfes dudaklara ne sürsen gider süperrr

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

b4rb4r4 dediğim gibi canım her watsonsta olmuyo malesef :( akşam eşime söyledim tuğçeye benzetiyo beni bi arkadaş diye meğer oda benzetiyomuş çok şaşırdım :):)

stil direktörüm çok teşekkür ederim iltifatın için :) mucxx

genç bakış dedi ki...

süper durmuş,yorumlara katılmamak mümkün değil, (kırmızının albenisi). :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

genç bakış çok teşekkür ederim :)