29 Haziran 2010 Salı

Claire's 38 No. Oje

Turkuaz oje isteyip chanel'e veya essie'ye o kadar para vermek istemiyorsunuz claire'sin 38 numaralı ojesine bakın derim ;) Alttonu suyeşiline daha yakın bi renk aslında ama malesef tam olarak yansıtamadım fotoğraflara :( Essie mint candy apple rengine daha çok benziyor..





GÜNIŞIĞI




FLASHLI


Chanel ve essie swachları için oje tutkunu zuzunun bloğuna bakabilirsiniz :)

http://insideofmypurse.blogspot.com/2010/04/chanel-527-nouvelle-vague.html

15 değerli yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Bu ojeden bi alamadım ya rengini çok sevdim:(
De Claire's tee nerde bi oje için gidilirmi?..bilmiyorum ama bu gidişle gitçem:D:D:D

Zeynep dedi ki...

bende rengine vurulup sadece bu ojeyi almak için epey çaba sarfettim ama değdi sende git eminim pişman olmıycaksın :D Ben halkalıda oturuyorum bana en yakın claire' bakırköy town centerda bi gittim kapanmış :) sonra taaa cevahire gittim bi oje için :)

Nah a Perfect Day dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sister sinister dedi ki...

renk pek güzel. (:
claire's ojelerin renk seçenekleri bol yalnız çok fena kokuyorlar ya tahammül edemiyorum o kokuya.

//SECHHILL\\ dedi ki...

Canım çok güzel bir renk bence de o kadar para vermeye gerek yok diğer markalara sonuçta oje ne zararı olabilir ki ?
bende de var mint rengi benimkinin markası da ledy mi ne =) 1 TL falan sanırım oje de =))

Sochic dedi ki...

bayıldımmm kesin almam lazım:)

ecce dedi ki...

üşenmedim gittim,38 yoktu ama 40 aldım (:

Zeynep dedi ki...

yorum silindi diye yazıyor ama ben hiç yorum silmedim arkadaşlar eğer yorumu gözükmeyen varsa lütfen yanlış anlamasın :)

sistersinister kokusu diğer ojelere göre daha keskin evet sürerken kokusunu resmen ciğerlerime işliyor :)

seçhilcim çok haklısın ;) ben başka markada görmediğim için tek bildiğimde claire's olduğu için bunu aldım,ama leydiyide merak ettim şimdi :) oje stantlarına daha dikkatli bakıcam :)

sochiccim al tatlım al kesin sanada çok yakışıcaktır ;)

ecce güzel günlerde sür sürüştür :) bende gittiğimde 40 yoktu ama 40 numarasınıda bi blogda görmüştüm oda çok güzel :)

Zuzu dedi ki...

Zeynep cım cok yakısmıs ellerıne =) zaten senın tırnak yapın cok guzel cok begenıyorum ıyı gunlerde kullan =)
Lınk ıcınde cok tesekur ederım =)

Zeynep dedi ki...

zuzucum rica edemek ne demek senin gibi bu konuda uzman olan birinin linkini seve seve verdim kii zaten seni bilmeyen yoktur ;)
Ayrıca ben teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

~~Kader~~ dedi ki...

Renk harika :) çok yakışmış


http://ekstralove.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

kader teşekkür ederim :)

BonBon dedi ki...

arıyorum fakat bulamıyorum kalkmış olabilir mi? son zamanlarda alan var mı??

http://bonbondiyorki.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

ben hiç denk gelmedim :(

Adsız dedi ki...

Şekerim fotonu çalmışlarr!!

http://bikotbitisort.blogspot.com/2011/01/turkuaz-askna.html#comments