4 Haziran 2010 Cuma

Altın rengi-Siyah Makyajım

Artdeconun farbazını kullanarak yaptığım makyajım.Sabah 09:00da yaptığım göz makyajında gece 12:00 ye kadar hiç bir bozulma,topaklanma olmadı.Hep aynı tarz makyajlarım ama :D sizce nasıl olmuş?

Kullandığım Malzemeler:Artdeco far bazı,flormar terracotta tekli siyah far,pastel 5 li palet 10 numara,nars vanilla-honey concealer,maybelline affinitone concealer,mac fluidline,mac zoomlash

19 değerli yorum:

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ben de yapabilsem keşke. :)

Eda dedi ki...

İlk resim muhteşem, eline sağlık canım..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

prenses tapşin teşekkür ederim :) ben yapabiliyosam eğer herkes yapar :)

edacım çok teşekkür ederim :)

ChunLi Beauty dedi ki...

renkleri cok sevdim canim cok yaki$mi$ sana mcx mcx

karabidikim dedi ki...

Renkler çok güzel

M¥PriNcessS dedi ki...

çok begendım çok güzel olmuş.. Renkler acayıp uyumlu olmuş tatlım...

cemre dedi ki...

makyaj süper olmuş bende far bazı almak istiyorum ama nekadara aldın vanım bide nerden aldın söylermisin

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecimmm çok teşekkür ederim tatlım :)beğenmene sevindim :)

karabidikim beğenmene sevindim :)

prensesim çok teşekkür ederim :)

cemre çok teşekkür ederim :) artdeco faz bazını boynerden 20 tlye aldım,ve çok memnun kaldım özellikle yaz günlerinde sıcaktan daha çabuk akan topaklanan göz makyajımda 15 saat boyunca farda hiç bişekilde topaklanma falan olmadı

cemre dedi ki...

süper yaa bende istiyorum burda boyner yok:((

Makyaj Arşivim dedi ki...

çook beğendim favori renklerim ...ellerine sağlık ...

Modafobik dedi ki...

Bu bayanlar göz makyajını yaparken korkmuyolar mı anlamıyorum tek bildiğim şahane olduğu (:

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

makyaj arşivim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

modafobik iltifat olarak üzerime alınayim mi :)

kalüfer böcüğü dedi ki...

Makyaj çok güzel olmuş ama neden 2 tane concealer kullandığını merak ettim.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kalüfer böcüğü teşekkür ederim,nars concealerı fondotenden önce sürüyorum,maybelline concealerıda ten ve göz makyajım bitince aydınlık bi görüntü vermesi için kullanıyorum :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

maşallah nazar değmesin süper gözlerin canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stil direktörüm çok teşekkür ederim mucxx :)

zOiplaNet dedi ki...

zeynoo :) bu aralar ben de bu tür renk karışımları deniyorum. yeşil, sarı, pembe siyah, mavi beyaz falan. bu kadar düzgün ve güzel olmasa da eh işte.. göz altında da elini korkak alıştırma bence. biraz daha yoğun olabilir mesela. ellerine sağlık fıstıkım.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

zoicimmm teşekkür ederim :) eminim sende çok güzel makyajlar yapıyosundur ;) göz altınada tavsiyeni değerlendiricem :) muckssss :)

seda dedi ki...

bayıldım!