14 Haziran 2010 Pazartesi

Ailemizin Yeni Üyesi :)

Eşimle beraber düşünüp kedi almaya karar verdik.Dün cinsleri hakkında epey bilgi alıp,kararsızlığa düşüp en son girdiğimiz petshopta görür görmez bunu alalım diye tutturduğum van kedisi oldu ve bu minnoş bizim oldu :) Ablamı inandırmadım kedi aldığımıza annem ise evime bidaha geliceğini sanmıyorum :P Tanışsın oda çok sevicek eminim :) Yalnız bu minik canavar inanılmaz yaramaz devamlı oyun oynamak istiyor ve bizi mahvediyor :) Ama herşeyiyle çoook şeker :) Ve çok titiz bi kızımız var artık bizim :)


21 değerli yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

ayy yesinler onuuuu:)
hayırlı olsun canım çok şirin gerçekteeen bayıldım!

MoR KeLeBeK dedi ki...

oyy oyy oyyyy yerimm o minnoşuuu bennnn :))

Ne cici ne şeker şey o öyle? :)

İçimden mıncık mıncık mıncıklamak geldi :) İzin verir misin? :P

Güle güle büyüt kızını çok şeker :)

Lucy dedi ki...

ne kadar şirin bir şey, bayıldım valla, oynamaya doyamazsın zeynepçim bu şeker şeyle, ben de aslında köpek düşünüyorum ama tüy problemi yüzünden cesaret edemiyorum:(

Ezgi dedi ki...

Yerim ben onu,çok tatlıymışş:))

LittleDumBlonde dedi ki...

Aaa süper yapmışsınız, sorun olmaz benim 100 m öteden köpek görüp çığlık atan annecim köpeğimizle çok samimi oldu sonra :)

bizim de bi arkadaşın arabasının kaportasına küçük bir 3 renk kedi girdi pazar günü, yavru daha çok korkmuş 1 saat çıkmadı, sonra yorgun düştü çıkardık ordan, arkadaşım onu evlat edindi, aynı senin kedine benziyordu :)

cicibebe dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün cnm :D çok şekermiş maaşallah, duvardaki arkadaşlarıyla da iyi anlaşıyor gibi görünüyor :p

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kbr-bhdr çok teşekkür ederim :)

morkelebeğim teşekkür ederim :) istediğin kadar mıncıklayabilirsin :)

lucy ben cesaret edemedim vallahi köpeğe :) bu afacan çok çok fena mahvediyo beni :)

ezgicim teşekkür ederiz :)

littledumblonde inşallah benim annemde alışır :)arkadaşın ne kadar güzel bişey yapmış :) arabadın kaportasındanda kediyi çıkarmak çok zor :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cicibebe çok teşekkür ederim :) duvardaki arkadaşlarıyla fena anlaşıyo :)

Hedonist Queen dedi ki...

aman tanrım ben bu bebeği yerim :)
nazar değmesin zeynepcim bayıldımm öperim pamuk göbeğini ben onun :)

DEVRIM dedi ki...

hayırlı olsun cnm..
2 kedim var onlara bakdıkca acayıp mutlu ve huzurlu biri oluyorum:))
gun içinde acaıp ozleyıp, akşamı iple cekdiğim cok zaman oldu:))

yıldız dedi ki...

ailenizin güzel pambik üyesi hoşgelmiş safa gelmiş .
duvardaki arkadaşlarınıda hemen bulmuş:)
öpüyorum onun güzel beyaz yumuşak göbişinden
sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ablaları kızımda bende size çok teşekkür ediyoruz güzel yorumlarınıza :)

hedonistQueenn amin canım :)

devrim bende uyurken uyandırıp sevmek istiyorum :) özletiyolar kendilerini valla :)

yıldız teşekkür ediyoruz :)

Burcu dedi ki...

tam bir pamuk bulmuşsunuz ailenize :))

AtolyeKedi dedi ki...

Ay ne güzel. Ömürlü sağlıklı büyütün işşallah çok tatlı

Tuğba dedi ki...

bu çok tatlı birşey bee :) bayıldım ben buna,nasıl sevdiriyor kendini bilmezsiniz kızlar,kucağıma alamayan ben bile elimden gelse kıyafetlerimin içine sokacağım,düşünün :)
minnoşşş :))

bu arada ilk foto da geride bir yerlerde yeşilli çiçekli birinin dizleri çıkmış :P kim ki o?

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

ayyy yerim bu minnoşuu.adını ne koydunuz?Çok çok güzel bir seçim olmuş van kedisi.Ay bunlar en güzel zamanları canım bol bol foto çek.tekrarr hayırlı olsunnn

ElanorTiwele dedi ki...

benim de van kedim var ama iki gözü de mavi

ve çok yaramaz :) netten araştırdım da hepsi böyle oluyormuş :)
mutlu ve huzurlu yıllar geçirin inşallah

Zeynep G.Duman dedi ki...

burcu aynen pamuk bu pamuk :)

atolye kedi amin :)

ablacım sensin o bacağı olan :) sana zaten çok şaşırıyorum kediyi sevmen konusunda demek ne potansiyel varmış sende :)

modamakyajgüzellikdünyası bol bol fotoğraf çekmeye çalışıyorum :) henüz adını koyamadık minnoş diye seviyoruz :)

elanortiwele amin canım :) gerçekten çok yaramaz :D

fashion house by zeto dedi ki...

Amanda aman ne şeker şey bu ya tam bebek tam şimdi keyfini çıkar canım büyümeye başlayınca o enerjilerinden pek eser kalmıyo.Güle güle büyütün minnoşunuzu:))

ChunLi Beauty dedi ki...

oyy pamugum benim cok tatlisin senn!! cok iyi yapmi$siniz :D benim annemde fistik yüzünden bana tavirli :D ama seviyorum iste nabimmmmmm yaaa :D sevgiyle büyütün bu minnosu :D

Zeynep G.Duman dedi ki...

zetocum teşekkür ederimm :) Hiç büyümesin bu yaa :(

busecim ben daha tanıştırmadım annemle bakalım bi tanışsınlar nolcak :D