20 Mayıs 2010 Perşembe

Yeşilköy Sosyete Pazarı

Bugün sabah 10:00 da gözlerimi açar açmaz kafamda bi ampül yandı.Annemi aradım karşıdan çağırdım ablamıda uyandırdım 'haydi bugün çarşamba yeşilköy pazarına gidiyoruz' diye dilimi eşek arıları soksaydı o kafamda yanan ampül patlasaydı da söylemeseydim gidelim diye.Bugün resmi tatil ya onunda etkisiyle pazarın etrafında nasıl bi trafik vardı anlatamam park yeri bulmakda cabası tabi.Pazarın yanında bi otopark var ama yanından bile geçmek ne mümkün.1 saate yakın trafik ve park yeri mücadelesinden sonra zor atabildik kendimizi pazara.İlk defa gittiğimizden sakın nasıl gittiniz diye sormayın çünkü hangi yolları kullandığımı bile hatırlamıyorum :) Pazar epey büyük çeşitde var gibi ama ben pek umduğumu bulamadım bakırköy pazarı daha güzel bence,1 tane yüzük ve 1 tshirt bulabildim ancak zaten bebek arabasını alan pazara koşmuş adım atmakda bile zorlandık ama yinede 3-4 saate yakın gezdik :) Birde pazarda bol bol çakma kokoş tipleri görmeniz mümkün.Bidaha gidermiyim pek sanmıyorum :D

4 değerli yorum:

cicibebe dedi ki...

ayyy sorma cnm o bebek arabaları nasıl sinir bozucuuu! ben bugun burdaki pazarda bi kadınla kavga ediyordum nerdeyse! abartmıyorum 9-10 yaşlarında nerdeyse çocuk, boyu o kadar kocaman yani.. ne hikmetse ikide bir kadın arkamda oluyor, çocuk kazık kadar, pusete sıgmayan bacaklarını bana çarpıp duruyor! deli oldum söylene söylene de hiiiiç oralı olmadı kadın.. ay bak yine sinirlendim şimdik :/

Nah a Perfect Day dedi ki...

Bende gidicektim:D:D hala gidicem..unutmasam çarşamba günü olduğunu bende giderdim(:

ChunLi Beauty dedi ki...

hahahha deli seni!! bende dün gidicektim ama onun yerine bakırkoyde avmleri gezdim :D kardesim gitti oda cok sey almamıs sanırım :) bakırkoy pazarına bende gitmek istiyorum hala gidemedim :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cicibebe o çocuğun kırsaydın ağzını burnunu :D hiç anlamıyorum zaten insanlar neden çocuklarına sahip olmazlar,insanları rahatsız etmemesi için uyarmazlar! Neyde anladımki çocuğum olduğunda pazar gidilmiycek yerler arasına eklendi :)

nah a perfect day iyiki gitmemişsin iyiki unutmuşsun çarşamba olduğunu çünkü çok berbattı :)

chunlimm benimde aklımda capacityi falan gezmek vardı ama pazara gittik :) bende pek bişey bulamadım bu pazardan ama cumartesi pazarı olsa böyle mi olurdu :)