27 Mayıs 2010 Perşembe

Yeşilköy Pazarı Ganimetleri

Ben bu haftada yeşilköy pazarındaydım :) Dün ablamla evden anadolu yakasına geçmek için çıktık ama anneminde taaa karşılardan pazara geldiğini bildiğimizden hadi dedik bizde önce pazara gidelim.Geçen haftaki kadar kalabalık olmadığından daha rahat dolaştık ve 1 saatte topladıklarım bunlar.Pullu bodyler çok hoşuma gittiğinden 3 renginide aldım,siyah bluzda HM ihraç fazlası satan bi tezgahtan.

13 değerli yorum:

eb dedi ki...

o pullular ne kakar güzelmiişş bende istiyorum (:

güle güle kullan canım ;)

tubiss dedi ki...

çok güzeller güle güle giy cnm bende salı pazarını talan ettikten sonra yeşilköye gidemedim cumartesiye gidecektim ama artık onuda erteleyeceğim :)

ChunLi Beauty dedi ki...

ne var ne yok toplamışsın yine insan haber verir biz gidiyok bacı sende geL der ama nerde :/ cok kızdım cok :P

cemre dedi ki...

ayy süperlerr bayıldım kıskandım:)

fluffy dedi ki...

süperler bende pazar gezmesi yapmayı cok ozluorum burda :)
güle güle giy cnm

gunesyuksel dedi ki...

kuzum ben de böyleyimdir.. karar veremem, 3 rengını de alırım hep.. uygun da olunca fıyatı.. :) aynı beım kafadansın sen de..

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

eb teşekkür ederim :) ben pazarda ilk defa gördüm ve aldım artık yayılır pazarlarda :)

tubişş oh ne güzel salı pazarını talan etmişsin :) yeşilköyede bidahakine gidersin artık :) bi haftada 3 pazar gezmesi göçertir zaten insanı :D

busecimm kızma canım benim nolur :D tatlım sen çalışıyosun ya heveslendirmemek lazım ;) ama bi cumartesi pazarı yapalım :D

cemre teşekkür ederim :)

fluffy çok teşekkür ederim:) Türkiyeye gelirsen bol bol özlem giderirsin :)

güneşyüksel aynen tatlım biliyorum seninde o huyunu :) napim çok beğenirsem dayanamıyorum :)

style m dedi ki...

ahh son 3 gunum var tr ye gelmeye .artik kim tutar beni.
gule gule kullan h und m hastasiyim ama ne guzel ucuza alma sansiniz var .

genç bakış dedi ki...

pazar alışverişi gibisi varmı , hem seçenek fazla hem daha ucuza :))
Güle güle kullan hayatım , hepside çok şık (Ama ben siyah ve beyazı sevdim.)

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

offf hepsi de harika görünüyorlar, yok anacım İstanbul'a gitmek bana farz oldu artık. Şu güzelliklere bakın yahu. Güzel günlerde kullan şekerim...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

style m teşekkür ederim :) geldiğinde bol bol pazar gezmelisin kesinlikle hm nin daha bi çok parçasını ucuza bulmak mümkün ;)

genç bakış çok teşekkür ederim tatlım,kesinlikle pazar gezmesi gibi yok :)

sibelin hobi dünyası teşekkür ederim :) istanbula gelme imkanın varsa kesinlikle pazarları fethetmelisin :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

oo yarasın kuzuma :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

yarasın :D