6 Mayıs 2010 Perşembe

Siyah-Beyaz Makyaj

Çarşamba günü yani dün :P Sun Plazadaki Company Store gidelim dedik ablamla.Mac in eski koleksiyonlarından farlar,bobbi brownun farları,glossları,clinique farlar,glosslar,pudralar ve daha bisürü şey var ama benim işime yarayan bi tane şey yoktu :) Fiyatlarıda çok uygun olmasına rağmen elimiz boş çıktık.Sonra,Chunlimin http://chunlibeautyspot.blogspot.com/ yaptığı harika makyajlarda kullandığı mac fluidline blacktrackten almak için istinye parka geçtik bacımla :) Mac'e eyeliner ve fondoten almak için girip eyeliner ve allık alarak çıktım :) E tabi jel eyelinerı sürmek için birde fırça lazım onuda inglottan alim dedim ama ablam saolsun zamanında everyday mineralsin açılı fırçasından almış onu verdi :) Bugünde eyelinerımı ilk defa kullandım ve çok beğendim.Sürümü çok rahat çok kolay,kalıcılığı harika bugüne kadar kullandıklarım içinde en güzeli.Eğer eyeliner arayışındaysanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bi ürün.


Kullandığım malzemeler : Pastel metallic beyaz far 123-Flormar terracotta siyah far 61,Nars valilla,honey-everydays pearl beige concealer-Mac fluidline-Avon siyah göz kalemi-Mac zoom lash rimel.

12 değerli yorum:

gulinozz dedi ki...

ben hiç süremiyorum şu eyelineri ya nedir püf noktası söylesen :)

Kamile dedi ki...

Harika olmus makyajin zeynep cgm .Guzelsin masallah. Eyeliner surmeyi birak gozaltinada siyah cekemiyorum

AtolyeKedi dedi ki...

Süper bir makyaj olmuş

Sochic dedi ki...

güle güle kullan canım makyaj çok yakşmş eyelinerı da gayet güzel çekmişsin:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gulinozz benim kullandığım fırça açılı olduğu için gayet sürülüyo birde hangi elinle sürüyosan mutlaka kolunu biyere daya ki elin titremesin :)

kamile çok teşekkür ederim :) benimde açıkcası çok güzel yaptığım söylenemez ama yapa yapa pratik kazanıyorum :)

atolyekedi çok teşekkür ederim :)

sochiccim teşekkür ederim tatlım :) beğenmene sevindim :)

Tuğba dedi ki...

Bizzat canlısını gördüğüm ve enfes oldugunu düşündüğüm bir göz makyaj ı bu ;) çok yakışmış(tı)... Ürünlerini ve açılı fırçanı güle güle kullan ciğer parem :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mersi şekerim :) beğenmene sevindim senin gibi bir sadelik abidesi bile beğendiyse tamamdır :) fırça içinde tekrar teşekkür ederim :)

yıldız dedi ki...

çok yakışmış zeynepcim.

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

yıldızcım çok teşekkür ederim :)

ChunLi Beauty dedi ki...

way canına!! simdi daha güzel olmuş linerinn artık daha bol makyajlar görürüz sende :D ellerine saglık esmer güzelimmmmmmmmmmm

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim busecimm beğenmene sevindim :)

Lucy dedi ki...

Harika olmuş, ne kadar güzel sürmüşsün,özenli. Ben şu liner işini bu kadar güzel becerebilsem göbek atıcam:)