4 Mayıs 2010 Salı

Özledim!!

Saçlarımın bu kadar uzun olan hallerini özledim :( Eskiden çabuk uzayan saçlarım artık geç uzuyo :((

11 değerli yorum:

Sochic dedi ki...

hey maşallahhhh ben kendi saçıma bakıp ağliym o zaman kuzummm:))))

Bulutmavisi dedi ki...

Hey Allahım Allah gözünü doyursun kız :D Uzar uzar kökü sende kuzum...Sen dert ediyorsan biz ölelim:p

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

off kızlar sormayın benim saçlarımla ilgili fena takıntım var böyle uzun olucak saçlarım, kestiririm kökü bende nasıl olsa diye ama sonra bunalıma girerim :)

gulinozz dedi ki...

hiç bu kadar uzatamadım ben..çok güzelmiş saçların,uzarken banada biraz ver :)

Bulutmavisi dedi ki...

O zaman İnşallah çabucacık uzar :P Rapunzel olursun (:

CrescentQueen dedi ki...

Maşallah kırk bin kere canım ben öyle her uzun saçı beğenmem valla aynı zamanda bakımlıda olması lazım ve işte senin saçların hem bakımlı, sağlıklı vede uzun:) Bayıldım valla :)

Hilal dedi ki...

nasıl olsa uzar, biraz sabır. bu arada harika görünüyor saçlarını MaşaAllah

ChunLi Beauty dedi ki...

ztn uzunsun birde uzun sacla muhteşem görünüyorsun :) seviyorum seni

Mavi Masal dedi ki...

Saçların çok güzel görünüyo.Uzun saçları ben de severim.Her gün yıkayınca saçlar çabuk uzuyor.Kendimden biliyorum :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gulinozz teşekkür ederim ama vermemmm saçlarımı :)

gökçecimmm ne kadann güzel bir dilek! inşallahh :)

crestQueen beğenmene sevindim tatlım bende sağlıksız görünmesini istemem :)

hilal çok teşekkür ederim :)

busecimmm teşekkür ederim :) öpüyorum şekerim bende seni sefiyorum :)

mavi masal çok teşekkür ederim :) benim saçlarım biraz yağlıdır ve yağlı saçları hergün yıkayınca yağlanmayı hızlandırıyomuş diye duymuştum :/

Hedonist Queen dedi ki...

of of saçlarının bu hali harikaydı gerçekten de, şimdi hatırladım :) olsun üzülme ama yine uzar bence ;)