13 Mayıs 2010 Perşembe

Noni'den Aldığım Çiçekli Yüzüğüm

Sevgili Noni'nin http://nonim.blogspot.com/ el emeği ürünlerini benim gibi bilmeyen varmıdır?Kendi yaptığı birbirinden güzel ürünleri sergilediği bloğunda http://nonisstore.blogspot.com/ ya da pasajda bulabilirsiniz.Salı günü sipariş verdiğim yüzüğüm bugün elime ulaştı.Çok şık bir kutu içinde ve çok güzel notuyla beraber, nasıl mutlu oldum anlatamam :) Fotoğraf makinam yanımda olmadığı için resimleri çekemedim,noni'nin çektiği resimleri ekliyorum.Nasıl güzel bi yüzük anlatamam ,çok beğendim.Alışverişimin son olmaması dileğiyle :)





10 değerli yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Harika görünüyor güle güle kullan yenileri eklenince bende almayı düşünüyorum^^

Beyaz Büyü dedi ki...

şirin bir şeye benziyor..
güle güle kullan canım (:

fluffy dedi ki...

çok güzelmiş ! güle güle kullan cnm :) çok şeker yaaa bayıldım bende göz atıcam umarım kalmıstır :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

beyaz büyü çok teşekkür ederim :)

nah a perfect day çok teşekkür ederim :) bende yenilerinin eklenmesini bekliyorum :)

fluffy teşekkür ederim canım :)bildiğim kadarıyla çoğu ürünün 2.si yok istek üzerine yapıyomu bilmiyorum ama çok güzel şeyler var :)

Tuğba dedi ki...

aaa ne çabuk gelmiş,Noni nin eline sağlık çok şık bir yüzük

Güle güle kullan canımm ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim ablacım :) 2 günde geldi valla çabucak :) sen onu bide canlı gör çok şirin :)

my pink world dedi ki...

zeynepciğim çok güzelmiş sanada çok yakışır güle güle kullan canım bende yeni blogumla aranızdayım artık sıcacık sevgiler

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

ezgicim çok teşekkür ederim :) hemen ışınlanıyorum yeni bloğuna artık güzel yemeklerinin dışında diğer paylaşımlarınıda merakla bekliycem :)

Noni dedi ki...

Ahhh ben bu güzel yazıyı daha yeni görüyorum affet lütfen :( Üstünden uzun zaman geçti yüzüğün eskidi ama geç de olsa ben alışverişin için teşekkür etmek istedim ;)
Sevgilerimle...

Zeynep dedi ki...

nonicim estafurullah :) asıl ben çok teşekkür ederim zevkli tasarımını bizlere tanıttığın için ;)