25 Mayıs 2010 Salı

MAC Weel Dressed Satin Allık

Allıklarımın hepsi everyday minerals ve elimde olanlar sanırım ölene kadar bana yeter :) Uçuk pembe simli bi allığım vardı ablamın karşımı oda azalınca E.M den sipariş veremediğim için de allık arayışına girdim.Bu benim ilk mac allığım :D Uçuk pembe,mat allık arayanlar için ideal bi renk.Ne kadar yoğun sürersem sürim koyu olmuyor.

9 değerli yorum:

Eda dedi ki...

Benim de var, çok şeker bir renk.. her ne kadar beyaz tenli değil de sarı alt tonlu bir cilde sahip olsam da gönlüm hep pembişlerden yana :)
sevgiler güle güle kullan mac cicini.. ben de e.m. denemedim hiç.

ChunLi Beauty dedi ki...

Esmerlerde en cok pembeyi begenirim :) koyu sac koyu gözlere cok yakışıyor.. eminim sanada cok yakışıyordur :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

edacım çok teşekkür ederim :) eminim sanada çok yakışıyodur e.m eğer türkiyeye gönderim yapmaya başlarsa veya bi şekilde alabilecek olursan kesinlikle denemeni isterim çok güzel allıkları var :)

busecim teşekkür ederim tatlım,senin gibi bi sarı şekerede çok yakışıyo pembe ;)

fluffy dedi ki...

yeme de yanında yat kıvamında tam :) lıstemde pembe allık ılk sırada turkıyeye geldıgımde ılk iş mac e koşmak :) güle güle kullan !

LittleDumBlonde dedi ki...

Benim de vardı, ama çok açık durdu, sonra da blogdan bir arkadaşa gönderdik :) çok tatlı bi renk ama tam bebek pembesi ama açık tenli olmak şart :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fluffy çok teşekkür ederim :) macde insanın kendini kaybediyor :)

littledumblonde söylediğin gibi canım tam bebek pembesi açık tende de süper durur :)

burcu d. dedi ki...

bende kullaniyorum ve gercekten cok iyi. tavsiye ederim.

take care!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

.Ne kadar yoğun sürersem sürim koyu olmuyor. işte bu aradığım şey sağol canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

burcu d. beğeniyo olmana sevindim :)

stildirektörüm rica ederim :):)