11 Mayıs 2010 Salı

Kısmete İnanırmısınız?

Hani derler ya neye niyet neye kısmet,kime niyet kime kısmet diye.Bugün yaşadım ben bunu.Eşimin bi akrabası babamdan(kayınpederim) elinde olan eski pırlanta yüzükleri yenilemesini ve pırlanta bi küpe yaptırmasını istemişti.Bugün babam geldi elinde yüzükler ve küpe,sonrasında yaptıran kişide geldi, yüzükleri çok beğendi küpeleri önce kendi taktı sonrada benim takmamı istedi bende kırmayıp taktım, kadın kendinde hiç beğenmedi küpeleri bana daha çok yakıştığını söyledi :) Almadı tabi küpeleri, babamda saolsun satmak yerine bana vermeyi tercih etti :) Yani ortada varolmayan bişey tasarlandı biri için ama çok alakasız bi şekilde benim oldu :) Normalde pırlanta sevmem alt tarafı bi taşın madenlerden ne şekilde çıkartıldığını bildiğimden ama kısmet işte :):)





23 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

sewilmezmi bunla ya!! ne şanslısın güle güle kullan :)

fluffy dedi ki...

eee kime niyet kime kısmet , güle güle kullan canım :)

cicibebe dedi ki...

güle güle kullan cnm, ben de inanırım kısmete :)

M¥PriNcessS dedi ki...

Güle güle kullan hayatım sanada cok yakışır isabet olmuş :))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim teşekkür ederim tatlım :)

fluffy çok teşekkür ederim :)

cicibebe teşekkür ederim canım benimde inancım arttı artık :):)

prensesim teşekkür ederim hayatım :)

cecilia dedi ki...

evet kısmet dedikleri şey doğru var öle bişi yani inanırım güzel günlerde tak cnm çok şık görünüyor ;)

gunesyuksel dedi ki...

cooook güzel... wallaha sana da cok yakısır cnm..

seda dedi ki...

deli misin, süper:) tadını çıkar! ballı!

''çokoprenses'' dedi ki...

oohhh ne güzel,boşver sevmesen de pırlantayı bulunsun di mi:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

cecilia teşekkür ederim :)

sedacım çok teşekkür ederim :) aslında hiç şanslı bi insan değilimdir :D

guneşyüksel çok teşekkür ederim :)

seda dedi ki...

ben şanslıyım de, şansın açılsın. olumlama yap:))

öptüm, güle güle kullan!

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

çokoprensesim haklısın aslında :)

sedacım bundan sonra dediğin gibi yapim bakalım belkide açılır şansım :)

Tuğba dedi ki...

hahhaa çok iyi yaa... Kime niyet kime kısmet diye bunu derler işte :) Çok sevindim adına güle güle kullan canımın içi :) Güzel günlerde tak,Turgut amcayıda tebrik ediyorum çok ince düşünce ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ediyorum ablacım :) turgut amca iyidir ya keşke oğluda ona çekseydi :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aferim ince ruhlu eniştemize, güzel günlerde kullan balım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stil direktörüm çok teşekkür ederim ama o ince ruhluluğu eşim değil babası gösterdi :) ne varsa kayınpederimde var zaten :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hahah kız ama kimin babası deme öyle yazık :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

:):)hahaha ona yazık değil :D:D

fashion house by zeto dedi ki...

Canım güzel günlerde güle güle kullan :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashionhousebyzeto çok teşekkür ederim :)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

kısmetin de böylesi süpermiş..güle güle kullan canım..

Siu dedi ki...

güle güle kullan cnmm :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

sibelinsu çok teşekkür ederim canım :)

siucumm çok teşekkür ederim :)