10 Mayıs 2010 Pazartesi

Kombin



Gömlek:Batik
Pantolon:Stradivarius
Ayakkabı:Dorothy perkins
Bilezikler:Topshop
Saat:VisageMarine
Taç:Forever new

25 değerli yorum:

Pandorabazaar.blogspot.com dedi ki...

ne kadar hoş bir fizik ve kombin ...bayıldım ve inanılmaz yakışmışlar.
maşşallah...

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Kusursuz..:))

nar dedi ki...

Çok cici olmuşsun:) Aksesuarlara da bayıldım!

//SECHHILL\\ dedi ki...

harika bileziklere ayakkabılara ve kurdele detayına bayıldım

gunesyuksel dedi ki...

cok güzel olmussun cnm.. manken gibisin de zaten.. kombın hrika. saat de trendyoldan gelen, kacırmayız hiç bi detayı.. 10 puan verdık.. xoxo

fluffy dedi ki...

sade ama bi o kadarda cici olmuş pembeyle hareketlendirmek süper fikirmiş ;)

EZGi :)) dedi ki...

zeynepciğim öncelikle kocaman bir mahsallh çok cici olmuşsun.ayakkabılara bittim ben

MoR KeLeBeK dedi ki...

çok şık olmuşsun cnm. Ayakkabılarına ayrı bi bayıldım :)

Bulutmavisi dedi ki...

En güzel mickey mouse :))))))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

pandorabazaar çok teşekkür ederim :)

sibelinsu çok teşekkürler :)

nar çok teşekkür ederim :)

sechhill çok teşekkür ederim :)pembe ayakkabı ve kurdela detayını bende çok sevdim :)

güneşyüksel çok teşekkür ederim :) harikasın valla gözünden bişey kaçmamış :)

fluffy teşekkür ederim :)

ezgicim çok teşekkür ederim :)

morkelebeğim çok teşekkür ederim :)

gökçecim mersi şekerim :):)

Mavi Masal dedi ki...

Güzel ve sade olmuş :) Bileziklerini de sevdim :)

style m dedi ki...

ayakkabilara bittim cok tatli görünüyor

AtolyeKedi dedi ki...

Çok şık ve güzel bir hanım gördüm. Nazar değmesin

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

mavi masal teşekkür ederim :) sade yorumuna sevindim çünkü abartmadan bi kaç aksesuarla şıklık yakalamaya çalışırım genelde :)

style m çok teşekkür ederim :)

atolye kedi çok teşekkür ederim :)

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ dedi ki...

10 numara :)

41 kere maşallah!

Sochic dedi ki...

hiiiiiiii çabuk totonu kaşı nazar değcek allah cezanı vermesin bu nası bi güzellik canım benim maşallah

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

misseinstein çok teşekkür ederim :)

:):) sochiccim çok teşekkür ederim canım benim :)

Hedonist Queen dedi ki...

sana ıslık efekti yapıyorum fıstık, süper olmuşsun :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

ayakkabıya bayıldım süpermiş :D

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hedonistQueen çok teşekkür ederim tatlım :):)

alışveriş manyağı ayakkabılarımı bende çok severek kullanıyorum :D

ChunLi Beauty dedi ki...

yavyuuu fıstık gibisin yine!! boya posa bak beeeeee!! ayakkabılarını bende cok sevdim :D saclarınıda cok sevdim, senide cok sevdim :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecim sarı şekerim çok teşekkür ederim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok cici olmuşsun kuzum tüüü maşallah sana

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

teşekkür ederim edacım :):)

busesinem dedi ki...

Aksesuarlar ve ayakkabıya(özellikle rengine)bayıldım,maşallah fiziğin çok güzel:)ve skinny kotlar sana yakışıyor.