27 Mayıs 2010 Perşembe

Kombin 2

Geçen hafta sosyete pazarından 5 tlye aldığım omuz detaylı tunik.Siyah taytla kombinliycektim fakat görüntü kirliliği oluşturmamak için tayt giymemeye karar verdim :) Yok yok bana gerçekten yakışmıyo tayt,giydiğim pantolonda dar ama tayt gibi penye olmadığından düzgün duruyo o yüzden 2 rengi mevcut bende :)





tunik:yeşilköy pazarı

pantolon:STR

çanta:Bettyboop

babet:?

gözlük:annemin

kolye:?

saat:guess

yüzük:nonistore

17 değerli yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

fıstık gibisin tatlım :) bence sen ne giysen yakışır :) yüzügünüde cok sewdim :)

gunesyuksel dedi ki...

hyatımmm cok guzel olmussun.. bana da tayt yakısmıyo ya. hyr bnm azcık kılocugum var, ondan yakısmıyo ama, bazen tayt da ucuz duruyo kötu duruo ondan da yakısmıyo olabilir.. dar kotlar daha guzel oluyr.. cizgili cok cok cok guzelllll.. cok form'sun.. cok fit'sin. cok begendım.. 10 puan verdım...

Sochic dedi ki...

sülün gibisin maşallahhh:))))

fashion house by zeto dedi ki...

Hayatım çok tatlı olmuşsun çok beğendim:)

Dimple dedi ki...

Bence de fıstık gibisin maşallah boy pos:)

cemre dedi ki...

bencede çok yakışmış çok cici olmuşsn

fluffy dedi ki...

çok şirin görünüosun cnm :) yüzüğünden bende en kısa zmanda edinicem inş :)

cecilia dedi ki...

hiçbizaman bu kadar incecik bacaklarım olmadı, tayt da pantalon da etek de ne giysen yakışır bu endama ;)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

busecimmm çok teşekkür ederim canımm :))

güneşyüksel çok çok teşekkür ederim tatlım :) benimde azıcık can simidim var :D o yüzden hoş durmuyo penye yapıştığı için vücuduma :)

sochiccim teşekkür ederim canımm :)

fashion house by zeto beğenmene sevindim tatlım çok teşekkür ederim :)

dimplecim çok teşekkür ederim :)

cemrecim çok teşekkür ederim :)

fluffy çok teşekkür ederim tatlım :) yüzüğü kaçırma bencede :)

Hedonist Queen dedi ki...

canım harikasın, daha çok kombin fotosu ekle gözümüz gönlümüz açılsın maşallah sana :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hedonistQuenn çok teşekkür ederim tatlım :) fotoğraf çeken birini bulursam eklemeye çalışıyorum :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ne kadar sade ve cici olmuşsun canım

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stil direktörüm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

Noni dedi ki...

Anaaa benim yüzük hii hii :)

Zeynep dedi ki...

evettt senin yüzüğün :) zevkle takıyorum ;)

Noni dedi ki...

hep güzel günlerde tak zeynepciğim adsızları da takma salla gitsin ki sallamıyorsun zaten ;)

Zeynep dedi ki...

noniciğim çok teşekkür ederim muckksss :)