25 Mayıs 2010 Salı

Kalyon Oje Kurutucu Sprey

Uzun zamandır aklımdaydı oje kurutucusu almak,geçenlerde kalyonunkini deneme amaçlı aldım.Fiyatı performansına göre çok çok ucuz 6-8 lira arası bişeydi.İlk denememde ojeyi sürdükten sonra sıktığımda hiç beklemeden hareket edince bozuldu tabi meğer 1-2 dakika beklemek gerekiyomuş.Hemen kurutuyor.Aynı zamanda spreyin yağlı bi yapısı var nemlendirmeye yarıyor.Almak isteyen varsa kesinlikle tavsiye edebileceğim bi ürün.

15 değerli yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

Ben Avonunkini kullanıyorum.. Dar zamanlar için bu oje kurutucular harika..

Sochic dedi ki...

işte ben bunu hep ihmal ediorummm halbuki oje yane ojesiz günüm geçmio :) hatrlattğn için saol tatlım

mughetto dedi ki...

Bende bu ürünü kullanıyorum,blogumda yazmıştım,çok beğeniyorum ben de :)

Tuğba dedi ki...

Aaa harika ;)?sprey olusu kullanım kolaylığı sağlıyor olmalı

zuzu dedi ki...

Leke birakmiyor mu? Benim en buyuk derdim oje kurutucularla yagli bir leke birakiyorlar ustunde sinir oluyorum =)

deniz dedi ki...

çok güzel bişey gerçekten işe yarıyorsa dnemeye değer...
http://denizkayra.blogspot.com/

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

beyaz büyü kesinlikle zamansızlıkta çok iyi oldu sprey ;)

sochiccim unutma tatlım hemen edin kendine çok memnun olucaksın :)

mughetto seninde memnun olmana sevindim :)

ablacım aynen öyle çok kolay kullanması :)

zuzucum yağlı bi yapısı var ama hiç leke bırakmıyo canım :)

deniz gerçekten işe yarıyor denemeye değer bi ürün :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

kuzu ben sprey olanları tercih et derim likitler mat yapıyor ojeleri sanki

Modafobik dedi ki...

İnanmıyorummm ablam tam da bundan arıyodu bilio musun =D ?

Sochic dedi ki...

sonunda aldım bakiim denicem bu akşam bu kdr beğenen varsa iidir elbet bebeğim

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

stildirektörüm likitleri ben hiç denemedim ama bu spreyde matlaştırma gibi bi sorun yaşamadım dediğin gibi :)

modafobik isabet olmuş :)

sochiccim dene bakalım bekliyorum yorumlarını :)

BonBon dedi ki...

ama nereden edindiğinizi yazmamışsınız ben de arıyorum çok lazım oluyo zaman zaman



http://bonbondiyorki.blogspot.com/

Zeynep dedi ki...

watsonsardan edinebilirsin ;)

BonBon dedi ki...

teşekkür ederim Zeynepcim :*

bonbondiyorki.blogspot.com

mor rimel dedi ki...

Harika bir ürün, bana inanılmaz zaman kazandırıyor.Her oje meraklısına tavsiye ederim.