2 Mayıs 2010 Pazar

İyiki doğmuşum :)

Bu doğum günümüde mitinglerde kutlayamadım seneye artık :) Sabah kalktım kuaföre gittim saçlarımı ördürmeye söz verdiğim için, ördürdüm fakat eve gelip hazırlandıktan sonra bidaha kuaföre gidip saçlarımı bozdurdum çünkü hiç yakışmamıştı :) fön çektirip hemen özüme döndüm :) Evden çıktığımızda nereye gideceğimiz ne yapıcağımız bile belli değildi sonra aklıma kumkapıya gitmek geldi ve iyiki gitmişiz.Acaip eğlendik herşey harikaydı,çalgıcılar süperdi,ohhh göbekler atıldı,şarkılar söylendi bi tek dansözümüz eksikti :D En kısa sürede tekrarlamak istiyorum :) Doğum günümü kutlayan,yanımda olan herkese çok çok teşekkür ederim :)





13 değerli yorum:

Bulutmavisi dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun :) Ne güzel eğlenmişsiz :d En kötü gününüz böyle olsun canm (:

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

gökçecimmm teşekkür ederim tatlım, amin inşallah en kötü günümüz böyle olsun :)

gunesyuksel dedi ki...

zeynepcim.. nice mutlu yaslara.. allah hep yuzunu guldursun.. cok da guzelsın yakın cekımlerde (dıkkatımızden kacmadı, massallah..)

seda dedi ki...

iyi ki doğmuşsun canım, nice eğlenceli yaşlara:)

modamakyajgüzellkdünyası dedi ki...

canımmm nice yıllara.Çok hoş olmuşssun ayrıca.

Hedonist Queen dedi ki...

zeynepcim yüzünüden gülüş evinizden mutluluk eksik olmasın canım. mutlu yıllar :)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

güneşyüksel iltifatın ve güzel dileğin için çok çok teşekkür ederim canım :)

seda çok teşekkür ederim :)

modamakyajgüzellikdünyası çok teşekkür ederim :)

hedonistQueen ne güzel bir dilek :) çok teşekkürler tatlım :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım biraz geç oldu ama doğum günün kutlu olsunnnn:)

7.oda dedi ki...

mutlu yaşlar :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

mutlu yıllar sana:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

fashion house by zeto teşekkür ederim canım :)

7.oda çok teşekkür ederim :))

modaeratörüm çok teşekkür ederim :)

kavala70 dedi ki...

eşinle birlikte sağlıklı mutlu nice yaşlara...

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

kavala70 çok teşekkür ederim :)